Thursday, March 10, 2011

10 sebab kenapa Chaah takmau jadi roommate saya

10 sebab ini telah diemelkan Chaah kepada saya sekitar jam 10.00pm tadi. Disebabkan dia tiada blog untuk meluah rasa, saya tampalkan luahan hati beliau di sini. Saya juga membuat pemurnian sedikit ke atas tulisan Chaah, sebab saya tak begitu perkenan dengan singkatan perkataan yang digunakan.


Alasan saya

Saya ada kawan kecik yang x rasa diri dia kecik. Namanya Nurul Ain Fathihah. Nama dia sedap. Tp nama saya lagi sedap. Kawan kecik saya ni ada ajak share kotak empat segi berdinding masa kami praktikal nanti. Saya agak ragu- ragu dengan ajakan dia. Berikut dinyatakan sebab keraguan itu berlaku dalam diri saya.


1. Saya dan awak sama umur…jadi peluang saya untuk dipanggil adik semasa praktikal nanti sangat tipis maybe xda peluang langsung. Jadi awak…tolongla saya…saya sangat kempunan dengan gelaran adik yang saya dambakan sejak kecil ma saya kata abg saya xmau lahir…jadi saya perlu berkorban. Awak kesiankan saya kan???


2. Saya suka nangis ada org kta sya ni crying princess . kalau apa-apa sikit…mesti mutiara jernih ni gugur….saya takut awak x tahan hidup dengan saya.


3. saya xda Mr Penggetar Hati…Cuma ad Mr Ir ja…nanti kesian awak x boleh share cerita dengan saya…sebab saya kurang berpengalaman bercerita tentang Mr Penggetar Hati


4. saya kurang kuat smangat…kurang yakin…kurang tabah…saya tak macam awak…awak kuat…tabah…malulah nak sebilik dengan awak…


5. saya suka buat org tension dgn saya zon tension bergerak la katakan. So…awak..pleaseeelaaa jangan sebilik dengan saya.


6. Saya ambik space yg besar. Awak pon kata macam tu masa kata duduk sama2 kat bawah masa kelas EDU. Macam lagu yg kita nyanyi masa Cikgu Yana ajar hari tu, kita perlukan space untuk membesar…jadi nanti kesian kt awak tak boleh membesar dengan gemilang sebab saya dah ambik space awak…kan awak kan???


7. Mulut saya ada ketuk emas. Saya pendiam..pemalu…tak sporting macam org lain…nanti kesian kat awak kena berceloteh dan cakap sorang2…


8. Saya agak susah memang susah giler kot bangun pagi. Tanyalah semua org yg pernah share bumbung dengan saya. Kesian kat awak nanti kena dengar alarm saya menjerit hampir 10kali setiap pagi sebelum saya berjaya bangun….hehe


9. Saya tak reti buat karipap. Nanti, bila kita sebilik…mesti awak tension+ bengang tengok tiap-tiap malam saya asyik practice buat tu aja…

(ulasan ain fathihah : tadi semasa makropengajaran Zety, dia ada guna plastisin. dan saya tayang skil mengklim karipap pada kawan-kawan. jenuh la sepanjang kelas depa duk kelepet jari)


10. Saya silent reader blog awak….nanti…macam mana saya nk baca blog awak dengan silent kalau saya dah sebilik dengan puan punya blog…mesti awak pun segan kan…kan Ain kan???


11. Saya ikut nsihat kawan awak. Nama dia Athirah Hanafiah. Dia kta macam ni..ain suka sepahkan bilik tapi xsuke kemas bilik. jangan jadi roommate die! nanti bilik berhabuk xbersapu. Muahahaha”…saya x mintak tolong dia pon…tapi dah dia nak tolong..nak buat maca mana kan…hehe


12. Juga Bonus buat awak. Awak suka usik saya. Saya taula saya gebuuuu…haha....awak slalu buat banda2 yang boleh buat saya mnjerit. Saya geli…saya malu…malu-malu tp mahu...saya rasa tiap hari saya berlari keluar dari bilik jika kita jdi share bilik nanti…awak tak kesian kt saya ker???? Penatlah saya nanti tiap hari main aci ligan dalam rumah….hehe


Saya (Sarah Sazliana) sayang awak (Ain Fathihah) wekkksss . Jadi…saya tak mau awak susah sebab saya. Saya nk awak berpraktikal dengan hati yang girang. Bila awak girang, awak yang comel tu mesti lagi btambah comel. Jadi…awak, bolehkah terima alasan diatas????


Hampir muntah hijau ketika menulis perenggan terakhir…

4 komen tak puas hati:

nur ariff said...

ain fatihah n caah ..dua2 sweet

IMANSHAH said...

caah nak dok ngan sapa karang

Mas said...

aku suke no 6.. space utk membesar..haha

faINa989 said...

yah..chaah menang!