mereka yang tegar

Thursday, April 16, 2009

ya, aku manusia beralasan

salam'alaik..
kakak-kakak keluarga debat saya..

abang-abang keluarga debat saya..

maafkan saya



saya tidak betah menyertai kalian untuk latihan debat lagi

arghh, saya culas sekarang..

beralasan..



ya, saya manusia beralasan kini

'ain penat la kelas tadi'

'ain banyak kerja nak kena buat ni'

'ain tak da mood nak berdebat'


sebenarnya....

saya jadi cuak nak ikut latihan debat...

sebab...

arghhh!

saya cemburu

tak tahan hati rasanya

membakar-bakar

saya cemburu

cemburu amat!

cemburu melihat kemesraan antara



.



.



.



.



.

.



.



.



.



.



sis Zack & bro Kama

tak tahan melihat gurau-senda mereka

arghhh! saya cemburu

jadi, culas nak turun latihan debat

p/s : hahaha.. alasan lagi. Kak Bieb, boleh diterima ke alasan ni?

25 komen tak puas hati:

F.Aminurrashidd said...

errr.. alasan camnie? sindrom gedik ko x surut lagi kerr?? ahahaha?

handhalah ibnu kamil said...

ish3.tak abes lagi dia ne.

kena gosip kang baru tau.hak3.

takde alasan ok!
hehehe.

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

xder maknenyer ain........

sampai bile ko nak jadi pengiring TEGAR???

athirah hanafiah said...

ni bukan alasan ni..
mungkin kebenaran.. hah? apakah?


larikssss!!!!!!

ain fathihah said...

fuhhh

aku sgt tersentap dgn hafiz.

wuu wuu...

aduhh

yela hafiz..

neem said...

uik..gosip panas..

aRe-NEen!~ said...

hikhik kak zack tuh???
ngeh ngeh ngeh!~

Hamba Ilahi said...

oleh kerana aku terlibat secara langsung maka aku akan dedahkan pengakuan eksklusif u semua...
tahu tak kenapa aku masih bertahan kat kelab yang penuh ujian getir ni....
asbab aku mengenali insan kecik molek
asbab aku dapat inspirasi daripada gadis moden ni
asbab aku cair dengan semangat yang diberikan
asbab aku teruja dengan kelembutannya
asbab aku pernah menangis kerana kesantunannya


aku punya cita2 satu team ngan dia
aku punya harapan untuk bergurau dengan dia lagi


kalu aku perlu berkorban maka akan kulakukan demi insan kecil ini.



oh ain...rindu plak.....
jangan gosip panjang2 yek nanti aku boleh jadi gilarrrrrrrrrr

kepada yang mengenali aku harap kalian pujuk ain u turun latihan bab aku masih setia...che....


ain...jom turun....
kita satu team

aku lebih suka tengok ain berdebat daripada diva (bib) iskkkkkk

ain...
jangan buat macam ni lagi yekkk
malu kat org akhirnya terbongkar udah hubungan yang kita peramkan selama ini...
abg macam dulu lagik la....

p/s siapa ganggu dan guriskan hati buah hatiku ni aku akan belasah dia.hafiz esok kita jumpa di persimpangan....

Pjoyz Zul said...

Motif cemburu??????

ain fathihah said...
This comment has been removed by the author.
srikandi_kasih said...

ain : smga hati akan terbuka utk turun lthn..tiada paksaan dalam menuntut ilmu debat ini..melainkan memaksa diri sendiri utk bjaya dan melawan godaan kemalasan serta bijak menepis sgla mslh yg melanda..stiap mnusia ada mslh tersendiri..tp terpulang pd kita utk menanganinya..apapn,akak tetap sayang ain..teruskn usaha!

kama : kama, aku kecik hati baca komen ko tu..
"tahu tak kenapa aku masih bertahan kat kelab yang penuh ujian getir ni...."
"aku lebih suka tengok ain berdebat daripada diva (bib) iskkkkkk"
kalaupun aku terlalu tegas, setiap ketegasan itu tanda sayang aku kepada kelab..huh~tb2 emosiku terusik sedikit..tp dun wori~masih rasional..tak disimpan ddlm hti..redha jerr..

puterinurzahra said...

salam...

tumpang lalu jap...
oleh sebab saya telah bersahabat selama 3 tahun dengan kamarudin..

dan satu team debat dengan dia (mesti orang tertanya-tanya siapa gerangan hamba ini :) )
din lebh tahu bah...hehe walaupun tak pernah turun menunjukkan bakatnya..tapi aku adalah pengkritik yang hebat...pembuktian ( nak kena tunjuk juga ke...)..

tok ain: akak kenal ain, cume ain je xkenal akak...( low profile bah aku ni...)

p/s teruja nak komen sebab melibatkan kamarudin...amboi din, pandai sudah ko bgosip sekarang ya...sejak ketiadaan aku...
sape nak belasah din, belasah cukup2 ye...hehe (batu api tol aku ni) hukuman buat din sebab dia selalu curang pada kami (bukan aku ok)

penjelasan: din selalu curang tak pergi latihan suksis sebab dia pergi pertandingan debat...ade sape nak bantah???

sori ain..terpanjang pula (buat mcm blog sendiri :) )...

Qaseh Rai'ha said...

tetiba hati ni nk buat cdgn pd kama...

~lg baik k0 wat entry br btajuk "ain"
hampeh jew kama ni!

~zack...jgn kcw. kama main2 je 2..ha3

ain fathihah said...

waaa...

ain xnk komen apa2..

terharu dgn kak bieb..

terkesima dgn abg din..
ahaks!

utk puteri nurzahra...err..salam kenal..hehe

Yamamura Kazuma said...

huhu..sampe cmtu ek?

handhalah ibnu kamil said...

isk.

sandi tul kamu neh.

apa ba si kama tu. panjang plak komennya. dish3. hahaha.

kak bib din. jgn sedeh ba. title diva masih ada. hehehe.

kak ibah? no komenn..ngee..

Hamba Ilahi said...

bib soryyyyyy
aku tidak niat pun
guaru jak bah
saje jeh....
bib jangan biar aku mennagis sebab ko!!!!
maafkan aku yek!!!!
bib sory bangat dong!!!!!




ala ain tlong pujuk bib....







sory .....

Hamba Ilahi said...

nurul aku tak curang ngan SUKSIS la. aku amsih setia lagi....

aduh ujian apa kali ni!!!!


Ya Allah s.w.t aku mohon perlindungan agar ukhwah yang etrsemai tidak terbunuh anggara aku yang suka bergurau



p/s terlebih udah

ain fathihah said...

tak larat nak gelak la baca komen abg din ni...

hehehe...

kan kak bib dh ckp smlm, dia x emosional lama2..sekejab saja dia amik hati

ain fathihah said...

kak bib, jgn merajuk2 lagi noh..

nt tak comel..

heh3

ain fathihah said...

yeahhh kak bib!
ain pun sayang akak..

hah, untuk hafiz, ya3, aku pun sayang kau, walaupn kau sll cilok makanan aku..diet cepat weh!

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

ain ko sayang aku??? wahhhhhh~~ nape tetibe depan mate aku ni ade bunga2 jatuh ~~~~ bio betol si ain kecik tu sayang aku.... la la la

yeyeh ain sayang aku

yeyeh ain sayang aku

yeyeh ain sayang aku

fawiz jgan jeles

din jgan cemburu wek.....

abu padan muke ain dah sayang aku

kak bib ain sayang apis gak lalala~

kak ibah baka yg baik hihihihi

nurzahra.. erk?? sape ek? salam kenal...

PUASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!NGEH3X..

ain fathihah said...

perlukah hafiz buat statement sebegitu rupa?

huuu....kau ni hafiz...senyap2 sudaaa...haha

norzyah_zacksabri said...

hep!!!
oooo...diam2 je 'menskandalkan' akak dgn abg kama ye!!!
jgn la camtu syg..xdenye akak nk amik abg kama awk tu...mane la akak nk letak plak cik abg navy akak kt lumut tu ha...

ain seorg adik yg baik... pendebat yg ade style..rugi la klu x trun latihan slalu (cewah, nasihat org..akak pun 2X5 je..ekekekek)

ape2 pun, trun la latihan...akak bru je msuk dlm family debat nih...tp, klu sbb 'cemburu' ngan lakonan akak ngan abg kama tu, bior le akak tarik diri..jgn le plak sbb bnd2 camtu, ain trase hati...

abg kama mmg baik...tp ain lagi baik..so, pdn la korg berdua..hehehhe...jgn riso..esok2 klu naik pelamin, akak nk tolong renjis bunga rampai..hehehhe

dah2..jgn majuk2 ye syg...

p/s to abg kama:
z x kire..abg pujuk balik ain nih!! klu x nnt tau la abg z wat camne plak!! (amaran scr berhemah :-p )

srikandi_kasih said...

to kama : aku x merajuk la...aku dah ok..hihihhi...aku ni mmg sensitif..tp cpt ok..xdenyerr nk mrh2..sori2..hehe~

to ain : akak x merajuk dgn kama..aiyoo..kami kan satu team..x blh gaduh2...hehe~..sayang smua!!