mereka yang tegar

Tuesday, April 21, 2009

Abg Kaza yang 'ganteng'

Ni Abg Kaza.. bukan Kaza Degawan tau! Kazarudin...comel tak?
Pasti saya lagi comel dari dia kan kan??? hehehehe
Saya kenal Abg Kaza dalam Kelab Debat UPSI. Dia ni antara pendebat yang paling lahar di UPSI. Ops, mujur saya belum pernah dilahar oleh dia. Tapi, kadang-kadang saya yang terlahar dia. Maaf la ya Abg Kaza, tak sengaja....ampun maaf dipinta.

Tengok la tangan dia, macam lalat pulakk..
Selamat Ulangtahun Kelahiran ke 23 buat Abg Kaza!! Moga ceria-ceria selalu.. Kekalkan kecomelan anda, selagi tidak melebihi kecomelan saya. Ehemm3, jangan melawan tauke tau!
p/s : Adik-adik junior sedang menunggu kemunculan blog Abg Kaza aka Kaza The Vouge.. mana...mana???

5 komen tak puas hati:

aRe-NEen!~ said...

yeahh abg kaza hepy bedday!~
(((xkenal pon senanye!~)))

handhalah ibnu kamil said...

ain motif!

hahaha.

gosip2.

ain fathihah said...

aku kah bermotif??

yg bab si Abu n Aini yang bersenda-gurau secara sinis dlm blog tu, apa???

makcik konon....Abu ohh Aini

ain fathihah said...

SMS Abg Kaza :

Ain.. Thanks utk entri birthday tu. Tharunya.. Huhu.. X sngka Ain akn buat entri tu. Hehe. By the way, thanks a lot Ain..






ain to Abg Kaza : hihihi, terharu ya? la la la

AFITI said...

birthday kaza pastinya ramai ttgu..kazalahisi..@nama pemes dia time debat ms kami dulu...kazarudin laharisi..hehe...bljar byk2 dr abg kaza tu yer..tgok dr awl pglibatn dia dlm dunia debat...bukan dlm dunia dbt..tpi bila msuk U join debat..dgn komitmen..improve shgga skg..sy pon kagum..

p/s- biasanya budak orator time skol..msk u jdik mls..tpi..org y xda pglmn dbt..tpi dia bljar..mmg dia bjya..(cth terbaik- abg kaza kamu itu).bljar dr dia..jgn jdik cm akk..ayat2 mencaras pasti milik dia.haha