mereka yang tegar

Wednesday, April 29, 2009

siyes aku tak cuak (tukar tajuk entri Abu)

entah laa..

tak tahu apa yang aku rasa..

MySpace

serius, aku tak baca apa-apa untuk EDU-falsafah ni...

ada sesuatu yang menyentak tangkai hati

buat aku dah hilang tumpuan...MySpace

cara menyedapkan hati :

ala, apa nak risauMySpace

kan jawapan dah diberi (MCQ ni...objektif)

pilih aja mana yang perkenan...

MySpace

la la la

MySpace

5 komen tak puas hati:

F.Aminurrashidd said...

kalo yang dipilih tuh memang menepati hati ko berkenan namun tetap Salah.. x guner jugak.. makanya, ilmu kene tambah lam dada.. hahaha~ tadi objektif falsafah susah siyot.. huhu

handhalah ibnu kamil said...

ssemua sasaran.
mengenai tempat yg betul.

hahaha.

terer aku menembak tadi.
dgn penuh condifent dan yaken!

keh3.

ain fathihah said...

haha...aku pn dgn yakinnya menembak..

berjaya!

hahaha

paan said...

betul...pilih jer mana yang berkenan di hati..ada 4 pilihan...kalo lelaki lagi senang..rembat je 4-4.hahaha

neem said...

MCQ ke MSQ??