mereka yang tegar

Saturday, April 25, 2009

terima kasih kerana ada dia

Pertemuan menjadikan kita insan punya tangisan pengisi senyuman kehidupan,

Kehilangan menukar ratapan menjadi tawa tanpa nyanyian,

Jadilah kita si pemilik titisan halus punya beribu kesaktian,

Yang kisah gugurnya ke bumi penuh rahsia tanpa ungkapan.


 Mesra bila bersama, rindu bila berjauhan, faham bila keliru, nasihat bila terleka, tegur bila tersilap...DEMI ALLAH PERHUBUNGAN INI INDAH SAMPAI BILA-BILA.

20 komen tak puas hati:

athirah hanafiah said...

tak nanges, tak nanges.
bergenang jer..
hahaha

F.Aminurrashidd said...

ini adalah komen versi soalan Membunuh: Ko pernah lahar dier x Ain? hahaha lahar sambpai terbakar :)

athirah hanafiah said...

jap, jap..

gambar yg kedua tu..
mak aih!!!! awat aku tembam bam bam semacam wei..
tak dapat menerima kenyataanlah macam ni
hahaha

Hamba Ilahi said...

persahabatan sebagai sebuah anugerah yang amat bernilai dengan iringan nasihat dan teguran yang memberi sinar yang berseri.
kekuatannya mengalahkan setiap inci kekhilafan diri demi meneruskan perjuangan sebagai hamba Allah s.w.t di pentas yang hina ini...

ukhwah yang dijalin dengan tersematnya cinta dan redha ILAHI menjanjikan keutuhan dan kekukuhan hubungan sehingga bisa menziarahi dijannah firdaus nanti.

ain fathihah said...

hehe

tira, aku x pcaya kau bergenang je
mula2 mesti bergenang, pastu mesti meleleh...

wuuu...


kan kan?

ain fathihah said...

fawiz, tnya la tira, aku pernah lahar dia tak..


hahaha


aku tak lahar
cuma aku bercakap dengan sangat2 jujur komen aku kt dia...


xtau la dia terasa dilahar ke tak


kenyataannya, aku cuma bercakap perkara yang aku rasa betul, dengan cara mudah dan tepat aka mybe menyakitkan hati...hehe, terpulang pada ego orang tu sendiri sama ada nak terima ke tak...


janji, aku cakap apa aku rasa...

ain fathihah said...

terima kasih Abg Din

(n_n)

athirah hanafiah said...

series wei aku tak nanges..
tak tipu punyer.. huhu

ain pernah lahar aku ke x?
sebb dah paham mulut msng2 kot, kalo lahar pun aku takde mendelah..
dah mmg jenis xsimpan dalam kot..
kan ain kan?
kite mmg suke jujur ni.. hehe

alang said...

Senang nak dapat teman dikala senang, Tapi susah untuk mendapat teman dikala genting.

KhairiL's said...

bagus la kalau mcm tu

neem said...

amin3~~

athirah hanafiah said...

bc balik komen si fawiz ni..
aku nak tanya jugak ni..
ko pernah kena lahar ngan aku ke ain?
hehe

ain fathihah said...

(sbnrnya, apa itu lahar)


hehe. tira, kau sll sgt lahar aku. teguran yg teramat la jujur. cuma bhsa kau molek ckit la berbanding aku kn. hehe.

terasa atau tak, itu belakang kira.

terima je laa..dh kau lahar pn benda betul. malas nak kuatkn ego sendiri. kita sangat2 perlu teman yang mengkritik. aku mg xnk pn org hipokrit yg ada dekat2 dgn aku.

athirah hanafiah said...

kih3..

lahar tu sama maksud dengan lava gunung berapi kan..
kan cikgu bm kan.
hehe

Pjoyz Zul said...

Ain lebih sweet bila pakai spec (komen takde kaitan dgn post. Hahaha)

F.Aminurrashidd said...

to Tyra: Lahar itu memang muntahan gunung berapi.. ko kene tengok dulu gunung berapi tu sifatnyer macam mne.. asapnyer pown dah beracun.. heheheheh.. secara mantiknya disini Ain itoo si Gunung Berapi kecik yang laharnyer boleh mencairkan semua org.. sampai terbakar.. hahahaha~

Coretan Semalam said...

Persahabatan itu membuktikan wujudnya persaudaraan yang utuh antara dua insan......Contohilah Rasulullah ketika bersahabat....
Adik...Jadilah sahabat yang baik yang sentiasa mendorong sahabatnya ke jalan kebaikkan

ain fathihah said...

TQ Coretan Semalam

alamak Aini

segan plak hg pgl Adik


hehehe


ala, terasa muda la i

athirah hanafiah said...

aku lagi adik dari kau ain..
muahahaha (gelak orng muda berumur 18 tahun setengah)

BUKU_HARIAN_AKU said...

Aku gak sempet baca semua, tapi aku cuma liat foto aja, lumayan cantik....bangaet malah...

Udah ah....
Oh ya,maf ya kalau aku seenaknya aja, aku fadil dari purworejo jawa tengah. Aku kul sem 2. dan yang jelas aku islam.

http://ahmad-fadil.blogspot.com/
email:fatkhulanam@gamil.com