mereka yang tegar

Tuesday, April 21, 2009

rindu buah hati


Rindu buah hati saya ni..
huhu
nak balik...
rindu..
rindu dia..

3 komen tak puas hati:

F.Aminurrashidd said...

saya tidak mahu mencarut disini..
mungkin melalut (bagi kamoo)..
saya juga rindu buah hati saya.. iaitu
my parents... my brothers and my cats.. ngeee~

mama moden said...

salam
camna peksa tadi?
adik demam sejak kemarin, panas ler juga. Panas dok kat kubur aritu kot. Kat umah paktam pun panas, kipas pun tak ada. Nasib baik maghrib tu lepak kat umah long ya, dia tido kat sana. Masa nak balik baba angkat jer. Baru nak pulun makan nasi banyak dah bebarapa ni, demam pulak.

ain fathihah said...

owhh

ptut la

asyik teringat kt dia ja sehari dua ni

demam rupanya

tata pn demam gak


demam exam..hehehe