mereka yang tegar

Wednesday, January 18, 2012

sayang tanpa syarat tu, wujudkah


"awak, sayang sayang awak", cakap dengan muka tanpa riak.

"oh ya? baru tau. tapi saya tak sayang awak pun. haha"

"tak apa. saya tau. saya sayang awak sebab memang saya sayang awak. bukan saya sayang untuk minta awak sayang saya balik"

"eceh.. cee, macam ayat novel. saya nak kena terharu ke ni?"

"herm..payah cakap dengan budak-budak ni. tak apa lah"


4 komen tak puas hati:

dila.azie said...

Sokong . Sayang boleh wujud dalam perlbagai keadaan (:

PinQib said...

em....

saya sayang diri saya sendiri cukupp??


sape mek comei atas tangga tewww?

Anonymous said...

so.. aper syartnya?

Ibn Mustakim said...

sayang tanpa syarat itu wujud....

contoh...

apa sebabnya ALLAH sayang pada kita yang banyak buat maksiat dan sering lupa DIA sehingga ALLAH tak kurangkan pun kandungan oksigen yg patut kita sedut hingga saat ini? - Ini sayang tanpa syarat.

apa sebabnya seorg ibu sanggup melahirkan anak berkali-kali, walau dia tahu menda tu perit? - Ini sayang tanpa syarat.

Lihat mentadak mentaduk, apa kehenye si jantan nak bersenyawa dengan si betina tatkala semua org tahu si jantan akan mati selepas proses itu tamat? - Ini sayang tanpa syarat.

Aku sayang ko ada syarat.... syaratnya ko Islam... adios...