mereka yang tegar

Wednesday, October 06, 2010

berkorban dan terkorban

Salam. Rasanya agak lama saya tidak bermesraan di ruang blog ni. Apa nak dikata, kekasih gantian buat hal lagi..dia rosak lagi..sob-sob.. di kala kerja menimbun berlambak, dia mengorbankan diri tanpa sebab musabab yang pasti. Salah saya, saya tak sempat nak beri motivasi pada laptop yang rosak tu..seharusnya awal dulu saya dah katakan begini,


"Sayang, jangan salah faham tentang konsep pengorbanan. Berkorban tak semestinya terkorban. Kamu harus faham itu, sayang"

hehe. Malangnya belum sempat saya luahkan nasihat begini, sang laptop telahpun mengorbankan dirinya. Lantas membuatkan jiwa pemiliknya seakan terkorban sama.

2 komen tak puas hati:

amirah said...

cuba kasi kis skit kat lappy tu..ne tau terus baik

aku dan hidupku.. said...

sabar ea...
stiap yg berlaku ade hikmah nye...
bg mase tuk lappy rehat.
mgkin die penat.