Wednesday, April 20, 2011

muka fotokopi siri dua

Ini entri muka fotokopi tak bersiri.

Dua hari lepas, elok saja saya sign in facebook, saya terkujat sebentar. Eh bila masa saya ada snap gambar-gambar gedik dan berusaha untuk kelihatan comel begini? Lup dup lup dup juga lah dada ni. Ni mungkin gambar zaman sekolah dulu yang saya dah tak ingat.

Tiga kali tengok, dengan sungguh-sungguh punya pemerhatian, rupanya ini gambar adik kelima saya, Atiqah Farhani. Dia sekarang 14 tahun.

Aishhh!! Awat sama sangat? Kak Chik, kamu fotostat muka Tata ka?

Kalaupun dia taknak mengaku, saya memang syak habis-habisan yang dia fotostat muka saya. Huh!

2 komen tak puas hati:

MaMa MoDeN said...

salam
ahah kan , camna pic2 ni tiba2 boleh mbuatkan muka kak cik sama ngan tata...

Adeebah Farzana said...

Kakteh fotostat muka sapa pulak ? Sedih betol . Huk3 ;(