mereka yang tegar

Wednesday, April 27, 2011

rupa

Saya dah ada rupa cikgu ke belum?

12 komen tak puas hati:

Ruby said...

dah ada dah.lipgloss pun dh pandai pakai.hehe

pak long said...

salam...
dah ada aura pendidik berkelibar...

nizamsani said...

ada (kot)

jAuh hAti said...

rupa bukan pada penampilan, tapi pada sifat dan akhlak.

selamat bercikgu, sahabat :)

hsn_husaini said...

nampak cm amirah tu cikgu..pas tu ain tu anak murid pd cikgu amirah..hehehe=)

azah_rohaizah said...

salam ain..
haha ada lah rupa cikgu tu
betul kata Ruby, dah berlipgloss
cantik!

ain fathihah said...

wei ruby. selama ni pun aku duk pakai dah lipbalm laaa.. cuma dlm gambar ni nampak shining terlebih. hehe

ain fathihah said...

pak long, alhamdulillah. doakan saya.

ain fathihah said...

nizamsani, ada (kot)?? kot? dush3

ain fathihah said...

thx amal ku syg.

ain fathihah said...

hsn, amboi3. nakai jawapan noh. tp memang duk rasa mcm tu pun. amirah tu muka matured. saya tak. hehe

ain fathihah said...

salam kak azah. haha thx. risau juga pasal rupa sebab memang duk tau dah muka saya ni jenis keanakan. nampak mcm budak2 sgt