mereka yang tegar

Wednesday, July 01, 2009

di UPSI memang banyak kakak cantek - Kak Aini


sebelum ni saya dah kenalkan kalian dengan kak bibah kan?

okey, kali ni jom kita intai-intai sorang lagi akak cantek di UPSI.

ahh, UPSI memang ramai perempuan cantek. tentunya bukan saya.

sebab saya cuma comel + kiut.

===================

akak cantek kali ini adalah Kak Aini.. (dia 'mataku', saya 'mata')

Saja nak promosikan blog akak cantek ni. blogger baru. Sebagai senior dalam dunia blogger, maka saya wajar memberi sedikit sokongan yang termampu.

sesiapa yang ada membaca entri ini, kamu digalakkan ziarah dan singgah di blog Kak Aini, demi keselamatan keluarga kamu dan bakal anak-anak kamu.

sebab apa? opss, Kak Aini ni garang tau! hehe.

sudah tamat pengajian di UPSI. bakal menjadi cikgu muda yang garang + cantek.

jadi, tengok saja boleh. ngorat jangan!

p/s : Kak Nadiah, jangan kecik hati ya..akak pun cantek. hehe

14 komen tak puas hati:

aineeA.S said...

bertuah punya adik!! nak kena rotan eh?? bikin malu sama gue ^_~
tapi sbb ain puji akak,tak jadi-lah nak rotan..haha :D

ain fathihah said...

hehe..promosi nih..

MuhD NoR AzyM said...

Haha..ko ni ain..

Nasib baik ak jauh..=p

Lalala~

ain fathihah said...

apakah maksud hang, azym?
hehe..

ummumishkah said...

alhamdulillah.. semua cantek2 termasuk lah empunya blog ni.. :)

nurulnadiah said...

Tak apalah, akak tidak mau cantik di mata manusia
Cantik di hati
dan biar cantik di mata ALLAH SWT

p/s:bunga,bunga!

Luth Textile said...

tguu cikgu ain la..
lalala..

anaklaut said...

salam...

tq sudi singgah anaklaut..

ain fathihah said...

hehe

bravo kak nadiah!

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

ahahaha...

a kl citizen said...

bagus...

neem said...

azym perasan. heheh

insan marhaen said...

Alaaa.... Cantik lagi ibu_suriku.

MuhD NoR AzyM said...

neem jeles..lalala~ =p