mereka yang tegar

Saturday, July 18, 2009

ber-awal-awal-lah

nasihat untuk diri sendiri :
heyy Ain
Ain Fathihah yang kiut
(kata Dr. Mahani, sebelum beri teguran dan nasihat, harus dipuji sedikit)
kenapa lewat lagi?
best ke masuk kelas lambat-lambat?
........
kamu itu,
sudah la pendek
bahasa kasarnya ketot
kalau masuk kelas lambat
alamatnya kena duduk di belakang
.......
bila dah duduk di belakang
hah!
mula la kepala tu tercangak-cangak
tak nampak skrin kan?
.......
haa, datang lewat lagi
padan muka
.......
tak faham satu apa pun dalam kuliah kan?
suara pensyarah pun tak dengar dengan jelas kan?
 
.
.
.
tengok! tengok!
kamu main hp dalam kuliah
ambil gambar ja tahunya..
....
lain kali, jangan lewat lagi ya!

7 komen tak puas hati:

neem said...

huhuh..

masuk lewat pun pergi je duk depan. mmg suffer kalu duk belakang sgt

..cik hah.. said...

ain..tibe2 jer ak nmpak diri ak kat dlm gmbar 2..xkisah la wlau pun sekerat..lalala ini brmakna..ak pn lmbat gak la..hahaha

jai.jezz ^.~ said...

lain kali bawa kerusi sendiri yg berketinggian max.. duduk blakang pon still bleh nmpk prof ngajor.. ada paham..

a kl citizen said...

lain kali sewa bilik kat dewan kuliah...tak de masalah lambat

ain fathihah said...

nim sayang, kalau boleh memang nk duduk depan...tp kalau masuk kelas lambat, alamatnya semua tempat di depan dah penuh...huhu


teh, suka ye separuh badan hg masuk blog aku..hehe


ohhh jai jezz...cadangan kamu akan dipertimbangkan secepat mungkin ye


cikgu kl, sewa bilik? waa...lg best kalau duduk bilik kuliah terus

fez_the reds said...

lain kali suruh prof awk 2 simpan tempat untuk awk lah..

awk bayr arr skit kat dyer..

hahahaha

Luth Textile said...

"cik, saya malam tido lewat, ym dengan kawan - kawan, sms dengan boyfriend, salah ke cik" jelas ain kepada penysarahnya.. Lalu pensyarah yang garang dan bengis bak The Rock itu menghampirinya lalu dia diheret kedepan kerana selalu terjengket - jengket didalam kelas..

gagagaa...