Monday, June 29, 2009

subjek semester tiga

EDU3024 Pembelajaran dan Perkembangan Pelajar

Kumpulan I

4 jam kredit

.............

TBC3013 Information and Communication Technology in Biology

Kumpulan A

3 jam kredit

..........

TBF3023 Plant Physiology

Kumpulan B

3 jam kredit

..........

TBG2013 Genetic

Kumpulan A

3 jam kredit

..........

TKU1033 Basic Chemistry I

Kumpulan A

3 jam kredit

..........

UBI1042 English For Communication II

Kumpulan M

2 jam kredit

...........

UKK3061 BSMM III

Kumpulan A

1 jam kredit

===========

Jumlah jam kredit = 19 

15 komen tak puas hati:

Guru said...

tajuk genetic tu... mengingatkan saya pada seorang lecturer saya yg garang...kecut perut masuk kuliah beliau

SwEetForEst said...

wahhh..subjek yg amat mengemparkn..huhuhu..

Rosez Leena (Org Ganu) said...

salam ziarah..
u lecturer subject pe?

F.Aminurrashidd said...

apa maksud ko publish namer subject tu? =)

sahromnasrudin said...

selamat belajar

ain fathihah fhm said...

a kl citizen :
wahh, tetiba risau saya bakal mendapat lecturer garang pulak..huhu..


sweetforest :
nama subjek je gempar agaknya. harap2 isinya tak buat saya meletup sem tiga ni..


org ganu :
salam ziarah kembali. TQ.
eh eh, saya student lagi laa..hehe
ada peluang bakal jd lecturer ke saya ni..


fawiz :
aku post entri ni sbb nk bg naik semangat aku utk naik sem 3 ni..
sll sedia belajar! ahaks


sahromnasrudin :
ye, terima kasih..selamat juga buat awak

aineeA.S said...

edu3024 tuh subjek baru ke?
akak dlu xde pon :)

NNCR said...

rindu betul nak g kuliah.huk3

ain fathihah fhm said...

kak aini : tak pasti la. betul la kot subjek baru. sbb mula batch ain kan silibus banyak tukar. kami banyak ada subjek baru n subjek lama yg diubah suai. hehe..4jam kredit tu wohh.....



kak nadiah : ain plak mcm tak sabar nak habis belajar..hehe

tiger lane boy said...

banyak gila subjek kau.

mati hidup kembali pun aku tak larat!
hahaha.

sebalik awan ada cahaya
bercahayalah selamanya

ain fathihah fhm said...

shafiq, moga cahaya sentiasa bersama aku..

waaa, banyak ke?
itulah kenyataannya..
nasib diriku

aineeA.S said...

ain..jenguk2 lah page akak eh..baru je buat blog (sbb bosan gile).
kalo baik hati..tlg link kan :p

NNCR said...

zaman kak aini tue dh lama dah kak aini oi.zaman tuk kaduk dulu.he3

jgn marah

neem said...

3 jam kredit 29? maksudnya apa ain?

neem said...

eng communication neem dah hbis!!! alhamdulillah

baru lepas mock interview