mereka yang tegar

Thursday, June 04, 2009

kak bibah memang seorang yang yakin diri!

disebabkan saya tak mahu dikatakan membuat sebarang spekulasi.
..
maka disertakan sekali dengan bukti yang jelas, terang dan nyata
.
.


kalau tak jelas juga, silalah kalian suluh dengan lampu picit, lampu kalimantang atau lampu stadium (ikut keselesaan batin kalian ye!)
...................................

Haa, Kak Bibah kesayangan (bodek je ni) saya ni memang seorang yang maha yakin dengan dirinya.
hehe..
okey..
di sini ada satu pengumuman
wahai sekalian rakyat jelata
wahai sekalian pembaca blog
wahai sekalian perayau internet
wahai sekalian manusia yang gemar membuang masa di hadapan komputer

..

di UPSI ada seorang kakak yang yakin cantik
nama diberi Siti Habibah
dia masih solo (diragui kesahihannya)
siap siaga untuk di'ngorat' oleh sesiapa yang perkenan

harap orang semenanjung ye, senang saya dan famili debat mahu menyerbu kenduri kahwin Kak Bibah nanti...
..
..
ngeh..ngeh..ngeh! (gelak jahat)

7 komen tak puas hati:

MuhD NoR AzyM said...

Hoho. Mmg cun, malangnya diri ini tak available. Haha.. [jual mahal=p]

Luth Textile said...

owh, sama la luth yg cubby lagi menawan.. leh la kawan ngn kak bibah.. lalallala..

srikandi_kasih said...

ainnnnnn....
np bt entri ni???
akak gurau je la....
adusss...malu la pulak...
xpe2..akak nak maintain cute gak..hahaha...

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

yakin malu...

hohoho

pencari sejati said...

debater gk erk?

ain fathihah said...

oh hoo..kak bibah ni diva debat upsi..

hehehe...

kenal ke?

pencari sejati said...

maksud saya..
awk pendebat gk kan..

yap..
saya kenal die..
die jer x kenal saya
mmg diva debat..
untk pendebat wanita..kredibiliti die mmg bez...suke sgt..
haha