mereka yang tegar

Monday, June 29, 2009

cuti dah habis rupanya...


tinggal beberapa hari lagi dapat berpoya-poya di rumah.. esok lusa perlu berangkat dan berangkut diri sendiri dan barang-barang ke Tanjung Malim.

apa pun belum disiapkan

baju-baju yang perlu dibawa entah di mana berselerakan

mujur tak bawa balik banyak barang ke rumah untuk bercuti

cuma nak beli barang-barang harian je lah..

rasa-rasanya macam perlu beli beg & kasut baru, sebab yang lama dah hampir rosak..wohh, biasa la kan kalau sepatu tertanggal tapak? hehe.

beg pun dah koyak, bahana angkut buku tebal dalam beg kain yang nipis..wuuu...

ahhh, tak bersemangat pula nak berkemas-kemas.

masih banyak masa lagi, kan?

boleh lepak-lepak dulu...la la la

7 komen tak puas hati:

Luth Textile said...

lambat lagiii...

MuhD NoR AzyM said...

Huh? Ak cuti 2 minggu je..releks je..




(huhuhu)

♥ balkidz_hunny ♥ said...

wahhh...
semangat sungguh kamu nak naik sem baru yer...

huhu..
Selamat menempuh sem seterusnye oke!
=)

pencari sejati said...

selamat pulang ke UPSI

selamat sambung belajar

Anonymous said...

assalamualaikum.... nak jagi cikgu jugak ye anak muridku ini... hai semakin comel la... ain bila nak mai almashoor plak. ain ada adik ke kat almashoor?

cikgumu...siapa ye..cuba teka

bye...bye

Anonymous said...

assalamualaikum... amboi comel buka main anak muridku ni.. jadi cikgu jgak ye.. ain ambik course apa tah dulu dah tanya tp lupa plak. hai bila nak mai almashoor?
aha ain ada adik ke kat almashoor tu?

drp: cikgumu..cuba teka siapa ye..
bye bye

ain fathihah said...

salam cikgu..

siapa ya?

huhuhu..tak boleh nak teka la...

taktau nak agak cikgu mana yang rajin blogging ni....