mereka yang tegar

Friday, August 19, 2011

nabil (edited version)

16/8/2011
Majlis buka puasa dengan 4SN4 di Kelab Laguna Merbok.

pelajar lelaki : Cikguuu! lepas makan ni kami nak pi mandi kolam. jom la cikgu!
tiga orang yang sangat pulun.
afif, hafiz, shaik
muahaha, pertama kali Blog Ain Fathihah ada gambar separa bogel.
kih kih kih

saya : (muka serius, tanpa nada menjawab) tak boleh la nak mandi. saya lupa bawa bikini.

nabilah (dipanggil nabil) : uhukk uhukk uhukkkk!!! Cikguuuu!!! (dia tengah minum di sebelah saya. dan tiba-tiba dia tersedak teruk)


nota tumit : kadang-kadang, saya tak faham kenapa orang gelak bila saya cakap. saya serius, orang gelakkan apa yang saya cakap pulak. tskkk. tskkk. apa la..!

gambar : tak payah la buat-buat cari yang mana cikgu, yang mana pelajar. kami serupaaa...
yang berdiri sebelah saya tu, nabil.
tudung hitam di tengah, fariza.
tudung peach, amira.
tudung hitam di hujung, si cantik nurin.

9 komen tak puas hati:

siskahaidan said...

Ok. Ayaq sedap.

chiLleD...!! said...

kih3...

muhamadsufian89 said...

ni serius yg melawakkan tu yg diorang gelak. hehe


http://muhamadsufian89.blogspot.com/2011/08/belajar-loghat-nogori-part-2.html

Newbie said...

maybe patut join raja/ puteri lawak kot? lalala..

a kl citizen said...

akak pun tersedak bila baca.. :)

ckLah said...

Haip....ckLah pun tersedak ni!


Ayaq! Ayaq! Lapaq ayaq ni...

muhammad said...

cikgu...kmi pon buat kat laguna jugak...

muhammad 4sn2

Shaik Syafwan said...

jejaka idaman Malysia tuuu...

siskahaidan said...

Cgu muda.