mereka yang tegar

Saturday, January 09, 2010

Jatuh cinta lagi!

Orang perempuan, terutamanya seperti saya ini, Ain Fathihah, memang mudah jatuh cinta. Ahh, sangat mudah. Sungguh Allah yang berkuasa membolak-balikkan hati. Maafkan saya, Encik F. Langsung tak terniat saya nak curang pada kamu.

 cinta memang adakala menyakitkan

Rasa sayang ini, Allah yang mengilhamkan pada saya.

 

Pertama kali saya memandang wajahnya..aduhh..penasaran! matanya, keningnya, dagunya, bibirnya, pipinya, susuk badannya...buat saya tak keruan. Rasa nak peluk cium ja lelaki kacak itu.

 

Saya jatuh cinta. Dia memang kacak!

renungan matanya..

senyumannya.. tengoklah, muka baru bangun tidur pun kacak.

bila tak pakai baju, memang bergegar iman wanita yang memandang. tambah pula bila pose begini, fuhh..

bila dah dress up smart begini, siapa yang tak tertawan?


.

.

.

Malangnya, si kacak ini masih bayi. Arghh, kecewa! tiap hari akan doa supaya kamu cepat dewasa dan kita boleh pergi tengok wayang sama-sama, dan makan meatball kat Ikea.

.

p/s : Wafi Hamiz Hakim, moga membesar dengan sihat, jadi anak soleh, cemerlang dan berjaya dunia akhirat.. Ameennn...

7 komen tak puas hati:

cik EPAL said...

comelnya baby tuu..mata bulat :)

MENJEJAK DEWASA~ said...

hhmmm... mesti rindu tahab gaban kan ni...
ain fathihah2...

amirah said...

weh anak sepupu ang ah?
chumil2

ain fathihah said...

hehe.
kiranya ni anak menakan aku la ni.

ismiaisha said...

cumel nye dak nih..
aku pn dh jtuh cnta jgk..
cmne ni ain..
hik3~
:D

ain fathihah said...

haha. boleh2. ini budak mg buat gadis jatuh cinta.

eh, kenapa semua bayi sangat comel dan memikat ah?

luth textile said...

wah.. igtkan mamat mana tadi..