mereka yang tegar

Sunday, January 10, 2010

isnin = sardin cap CINTA

Asalnya..isnin hari memang sudah menyemputkan untuk saya. Kemudian, ada berita +/- gembira..

 

Kelas TKU 1073 Chemistry Laboratory Management Techniquies yang dijadualkan pada hari Jumaat pagi 8-10, telah dianjak oleh pensyarah dengan jayanya,

 pada isnin pagi 8-10..dan hari jumaat adalah percuma (free)!! Yeay!

 

Makanya, jadual hari isnin saya adalah...

8 am-10 am – Chemistry Laboratory Management Techniquies

10 am-12 pm – Ecology

2 pm-4 pm – Pengurusan Pembelajaran

5 pm-7 pm – Bahasa Jerman Komunikasi 1

 

Waa! Tuhan, berikan ku kekuatan.

 

p/s : elok tak pakai kasut sukan dengan baju kurung? dulu masa matrikulasi, selalu buat kerja macam ni. tapi sekarang kena fikir dua kali...

12 komen tak puas hati:

amirah said...

haha...hari isnin yg penuh dgn "keseronokan"..cam ak sem lps 9jm ad kls
ang dpt byk ilmu setiap hr isnin

leh ja pkai sport,leh mencapab..he2

F.Aminurrashidd said...

sneakers ngan baju kurung? pakai jerr.. tu kasot rutin harian temah tuh.. snekers ngan baju kurung.. lagi ngan payung besar panjang.. ngan beg galas.. cumill.. hahahah

sI tEDI said...

lalat goreng pun sodap!

HagakureKira said...

isk! nak makan nasi pun dh x jd tau :P

una dien said...

seronok nye
klas xde hr jumaat
jeles2
=)

ain fathihah said...

mira, skrg giliranku pulak merasa kepadatan hari isnin. pagi td masa nk kuar, dh testing kasut spot, tp rasa mcm nt nk kna tahan dgn pak gad ja. x jadi loh..

fawez, temah mg comel. klu aku, belum tentu

ain fathihah said...

si tedi, nt aku gorengkan lalat utk kamu ya! hehe

Hagakure-kure, sapa suruh makan nasik. lain kali makan laksa je tau

ain fathihah said...

Una sayang, huhu. takda maknanya takda kelas hari jumaat. baru tadi dapat tau, lecturer tu tetap nk buat kelas hari jumaat tu...deh adehhh

cahaya mataku said...

ain: pakai jek, jgn peduli org lain, ngeee~

Anonymous said...

lalat tue cantik..nak pinjam 1..hehe

Insan Marhaen said...

salam. ziarah melihat dan menapis link...

♥cutebabygirl♥ said...

ak lg teruk hri isnin..
8am till 11pm!
siyes rse nak mati..
gap kul 7-9 mlm ja (T_T)