mereka yang tegar

Saturday, September 05, 2009

arr...kantoi!


kelu lidah

tak terkata

tak tahu macam mana nak rasa,

bila diri dikantoikan oleh pensyarah

sebab tak hadir kelas

hehe

ala, Cikgu Malik

malu saya...

********************

(pura-pura naif)

Cikgu, badan saya tak sihat. sebab tu saya tak hadir kelas. kita belajar apa hari ni? (ceh cehh)

********************

(tapi perlukah terlalu jujur seperti ini?)

Cikgu, saya dah mula kebosanan bila hadir kelas bsmm. ditambah dengan badan yang tak berapa nak sihat. tapi memang pun kelas bsmm dah terasa bosan.

ampunn!

habis la saya kalau Mejar Fais baca ni.

hehe

orang2 bertuah yang tak hadir kelas bsmm hari ini adalah :

ain fathihah

fatin maisarah

raja nur aimi

syahiran

haa, semua budak bio

isk3, apa nak jadi budak2 bio ni

.

.

.

SELAMAT BERBUKA BUAT CIKGU MALEK DAN KELUARGA

hee, gambar kandid Cikgu Malik. ni masa exam bsmm semester lepas rasanya.

5 komen tak puas hati:

ismiaisha said...

heheh~

tadi mmg tuan malek tanya sal ang pun..
ang kn stdnt kesayangan..
kalau xdak tu mmg nmpak sgt laa..
hik3~
=D

13may said...

jgn malas malas...

pencapaian diutamakan...ingat pesan tuh :D

a kl citizen said...

assalammualaikum

wah ..prihatin toi cikgu..
tak baik ain, tuang2 kelas..
amanah mak n abah tu...
tapi kalau tak sihat takpelah, berehat kat rumah

Cikgu Malek said...

Tu lah... bebudak bio pakat tak masuk kelas... Lebih berat kesalahan ialah ambik gambar kandid... Yg bosan tu.. no comment.. Hehe tungu Mej Fais..

ain fathihah said...

waa Ct Ecah..hgpa jwb apa kt Tn Malek..

eleh3, kesayangan la sgt..



13/5, ye terima kasih. pesan mu akan senantiasa diingati..


cikgu KL, haa untung upsi ada pensyarah yg prihatin..