mereka yang tegar

Wednesday, May 06, 2009

kepala sudah ringan

Salam'alaikum..Alhamdulillah..Lega..(nak tulis blog ala-ala CheDet)

.

1. Exam dah selesai. Lega. Walaupun saya jawab ntah apa-apa (terutamanya paper terakhir, Biodiversity) tapi peperiksaan akhir semester ni dah berakhir. Rasa ringan kepala. Mata pun ringan, sampai mata ni tak reti nak memejamkan diri tatkala tuannya ingin beradu dan beristirehat.

.

2. Baru siap memindahkan barang-barang ke rumah sewa. Rumah sewa? heh, yela..rumah sewa.. Semester depan saya tak duduk di kolej kediaman Ungku Omar aka KUO dah. Rumah teres dua tingkat yang cun menunggu saya. Rumah 6 bilik tidur, 3bilik air, dapur yang selesa, ruang tamu agak luas, dan ada halaman rumah! hehe... satu rumah duduk 12 orang.

Okey la tu kot. Bayaran? hurmm..berbaloi dengan apa yang ditawarkan. Roommate baru? Ops, tak kenal lagi. Saya masuk celah-celah rumah yang ada kekosongan. 

.

3. Rindu rumah. Tak sabar nak balik. Tapi tengah teruja nak p Pulau Tioman dulu. Baktisiswa KUO. 9hb hingga 12hb ni..

.

4. Sekarang tengah tunggu Mak Jang datang ambil. Nak balik rumah Mak Jang tengok orang baru. Baby Boy Wafi, anak menakan (=anak sedara=anak buah). Tunggu MakWa peluk cium Wafi yaa.. Eh, tak boleh. Saya tengah selsema ni.. Jangan biarkan bibir comel saya rakus mencium-cium pipi bayi kecil tu. Nanti berjangkit.

.

5. Bila boleh nak jumpa Pakcik Padil ni.....adui.....dekat setengah tahun dah tak jumpa. Heh, nak kena cukupkan setahun dulu ke? Waa!

9 komen tak puas hati:

neem said...

mg housemate baru x sama dengan housemate lama. amin2

nurulnadiah said...

Pakcik Padil tu sapa?

jeng3x

Rashid said...

Wah!! bukan main lega lagi tuu..
ermm nak tumpang lega juga le.. hehe

puterinurzahra said...

salam...ain...

hamboih..seronok dia...leh on24 jam...
ala lepas ni xde dh jumpa ain kt bustop KUO huhu..

ain..ade ke patut dia kenal spek je...
akak jarang pakai spek...
ramai org x cam akak klu pakai spek...
cm org len je..

apapun...salam persahabatan buat ain...

Baginda Reformasi said...

salam... budak baru disini... memohon untuk dilawat blog ambo... :)

(sidang dun 7/5/09) untuk mengetahui laporan media dari dunia ... hehe

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/05/berita-dr-saentero-dunia-apabila-lanun.html

ain fathihah said...

kak nurul, ain pindah p bahtera terrace je. tetap menunggu bas di KUO jugak. hehehe...

waaa! ada orang sll nampak ain masa tunggu bas noh? tapi tak tegur pn.

kak nurul, sbnrnya ain belum cam betul2 lagi muka akak...
kalau jmpa, jgn segan2 tegur ya!

takut ain tak perasan. heheeee

ain fathihah said...

pakcik padil?

err...


hehehe


ada la

puterinurzahra said...

salam...dik..

amboi..sape la tunggu adik kt bustop 2 ye...ade secret admire ke...(buat2 xpaham)

insyaALLAH blh je akak tegur...klu ain xkenal nnti tnya la abg din....(dialog malam tuu)
:)

mrakunman said...

teringat semasa kuliah dulu. semua indah-indah bersama kekawan. kalau bole ingin kembali, tapi fizikal tak nak ikut kot