mereka yang tegar

Friday, May 15, 2009

topi gedik


Salam'alaik. Selamat Pagi. Sekarang aku bergelar Cik Penganggur Kehormat. Pastikan kamu semua hormat aku sehormat-hormatnya ya. Aduhh, baru sehari kat rumah aku dah rasa blur. Apa nak buat sepanjang cuti semester ni ye.. (aku dah mula poyo cakap pasal bosan).

.

.

Boleh tak sepanjang cuti ni aku nak p kerja di chalet Pulau Tioman? (arghhh, double poyo!)

.

Lihat topi di atas. Rindu topi ni! Beli semasa di Jeti Tanjung Gemuk. Aku namakan topi ni, Topi Gedik. Sebab bila aku pakai topi ni, aku jadi gedik. Haha, mesti ada yang akan cakap, ''eleh Ain tu, tak pakai topi tu pun dah gedik dah". Nanti aku masukkan gambar-gambar gedik aku di Tioman.. Lalala...

6 komen tak puas hati:

neem said...

ain cuti berapa lama? neem cuti seminggu jeks. sob3 T_T

ain fathihah said...

sian2

ain buka sem baru, 6/7

cuti sebulan lebih gak la..

hehehe

Ibnurashidi said...

Salam,

Biar topi yang gedik, orangnya harus berhati-hati.

Pjoyz Zul said...

Ain sangat gedik.. hahaha

ain fathihah said...

(n_n)

paan said...

ko duk umah..buat post banyak2..lawat blog aku hari2.hahaha