mereka yang tegar

Saturday, May 16, 2009

Happy Birthday Mama

Happy Birthday to Mama
Happy Birthday to Mama
Happy Birthday to Mama
.
.
Selamat Hari Ibu

Haa, lengkap semua 9 orang sefamili. Dah lama tak berkumpul macam ni. Huhu, selalunya aku la yang takda. Orang merantau la katakan (merantau ke?)
Birthday girl tengah potong kek. Perlu ke mereka berdua pakai sedondon ungu? Heh, Baba siap pakai baju batik.. Macam nak pergi dinner kat hotel plak..Okayy, ni semua sekali bergambar. Uhh? Jangan tanya aku macam mana Pakcik Padil tu boleh terselit sekali. Dia dapat jemputan khas dari Baba. Aku pun taktau bila masanya Baba ajak dia sekali untuk raikan Mama sama-sama.

ngee!

.

.

Ucapan untuk Mama : Moga panjang umur, sihat walafiat, murah rezeki & jadi isteri solehah. Sayang Mama, muahahaha!

4 komen tak puas hati:

neem said...

jeles3. hahah

ain fathihah said...

jgn jeles2 nim nooo

F.Aminurrashidd said...

kirim salam kat Mak Hang.. Asssalamualaikum.. and Salam Hari Guru kat Ayah Hang noo~ heheh

Luth Textile said...

muka u macam ur dad eh..