mereka yang tegar

Sunday, May 24, 2009

Abu (bukan nama sebenar)


Aku rasa kan..

budak yang terpapar di atas ni

cemburu dengan kecomelan dan ke'kiut'an aku

sampaikan

dia tak henti-henti mengaku

yang dia ni...

hensem

dan comel

dan menawan (yang ni aku tambah sendiri)

kamu semua tengok la...

dan nilaikan sendiri

.

.

betul ke dia ni comel dan hensem??

20 komen tak puas hati:

neem said...

hahah..

hensem2...

berkenan lah!!

handhalah ibnu kamil said...

yes.

bdak ni mmg comel dan hensem.

lallaa.

ain fathihah said...
This comment has been removed by the author.
ain fathihah said...

Abu, ada yg dah perkenan dah ni


hg kena berterima kasih sbb promote hg tau


lelong
lelong
lelong

budak nama abu (bukan nama sebenar)

handhalah ibnu kamil said...

oit
kenapa delete komen aku.


mmg org itu hensem dan comel.

sungguh busuk ati.

lalala.

handhalah ibnu kamil said...

ops.

silap faham.

org hensem dan comel mintak maaf.

hohoh.

p/s : ko knp abu malam ni?biol?

ain fathihah said...

aku rasa Abu tertekan kena jaga KHAR.

tu yang dia jadik lagu tuuu

handhalah ibnu kamil said...

aku pun rasa macam tu la ain.

kesian abu.

LOL.

hehehe.

ain fathihah said...

rasanya Abu kena buat sesi kt diri sendiri.

Ahaks!

boleh ke?

alang said...

haha. kamu tak perasan ke muka dia comei n cute.

p/s Ooo rupanya kamulah perempuan berkaca mata yg comei itu ya? Patut la ada word hang dalam dialog.hehe.

ain fathihah said...

alamak, sudah kantoi dgn alang..

hehe

handhalah ibnu kamil said...

hohho.

alang.

terima kasih.


ko la kawan aku yg TERBAIK alang.

nanti aku belanja ko makan ayam golek ok.

hehehe.

ain fathihah said...

eleh, Alang bodek je tu..

jaga hati

ahaks!

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

wahai dunia...

aku la sebenarnye yg comel tu...

mereka berdua hanye pangantara...

euuuuw x malu ke amek title i...

i slap u all kang....

hehehehe

(tompang laluwwww)

ain fathihah said...

eiww apis!

bak kata Abu...

very the nox la comment hg nih

joegrimjow said...

kim salam kat abu
hehe

Lun said...

aah dia ni hensem
haha


gambar tu kes tamgpkap curik tu dia x smpat 'posing' hehe

F.Aminurrashidd said...

ah... yang penting, org hensem and cute xkan mengaku dier hensem and cute punyer... macam aku.. ahahaha~
aku x hensem.. lalalala

fez_the reds said...

salam ziarah..

nice blog..

tp wat pengetahuan semua syer lagi kiut taw..

hahahahha

DssBlog said...

hihihi ensem.. abu o abu