mereka yang tegar

Monday, February 23, 2009

kalau aku Ultraman, aku nak alih UPSI

hari isnin ada kelas EDU dan Lab Histo
aku?
berada di rumah
rumah mana?
penang la..

ngehh3x...
tetiba balik penang, tak dirancang sangat
tetiba taknak balik tanjung malim

boleh tak aku nak alih UPSI ke Tanjung Tokong?
jadi aku takkan terponteng(terrrr??) kelas hari isnin.

hahahaha (gelak jahat)

8 komen tak puas hati:

MuhD NoR AzyM said...

Ha..nmpaknye ak kene buat kajian "knp pelajar UPSI suke balik sehingga 'ter'ponteng"

Hehe.. Hang suspek pertama ak noO..=p

athirah hanafiah said...

oit2!!
en pensyarah, sy dapat menangkap seorang bakal guru yg memonteng kelas.. siap letak bukti dekat blog tu.. hihihi
biler balik tanjung malim ni cik kak?

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

alihkan sekali ke pontian ye otreman.... dapat aku jumpe mak ayah aku...

humaiRah said...

ain kena tagg!

Pjoyz Zul said...

Nasib baik ain bukan otromen. kalo tak, lari dah bf ain. hahahaahah

ain fathihah said...

haha..klu ain otromen, ain fire abg pjoy dlu

Bro knie said...

hahahaha... voleh lak cmtu eh... tp gase2 mcm x cukup tinggi nak jadi utraman la...heheh:)

Bro knie said...

lecturer!!! ade budak ponteng...
ayoyo x tau....mak balik bawa kayu... :)