mereka yang tegar

Thursday, February 05, 2009

akhirnya aku ditagged?

selama aku blogging,
tak pernah pun di-tag.
ini dah dapat tag dari kak shida
(buat muka terharu)

err, macam mana nak jawab tag ni ya?
banyak rahsia alam nak kena tulis kat blog.
alamaakkk, malu lah.. huhuhu

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda
2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup
3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda
6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda
7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini
...........................
...........................
...........................
...........................

Maka, tag ditangguh seketika.
tadaaa!

3 komen tak puas hati:

shahida nalini said...

hahaha...ain skali lg anda di tag..slmt mnjwb..hehe...(gelak guling2) :p

F.Aminurrashidd said...

aku memang x puas atii.. ada ka hang leh tangguh.. hahaha.. aku da jawab Tag kedua..

Pjoyz Zul said...

Benda yang paling malas utk dibuat ialah menjawab tag.. dan biasanya dibiarkan tak berjawab.. hahahahah