mereka yang tegar

Wednesday, February 11, 2009

cabaran Kak Bieb

salam'alaik. Sebenarnya saya bukanlah jenis yang terlalu sporting untuk jawab tag-tag berunsur membongkar rahsia peribadi yang telah diberi kawan-kawan blog (bercampur malas nak fikir jawapan tag yang banyak tu). Malu rasanya. Alahai Ain, jangan la lurus sangat jawab. Main-main dah la. Kata Cik Tira. Ehh, ya tak ya juga kan? hehehe

Gambar ini diambil semasa saya sekeluarga dalam perjalanan pulang ke rumah (Pulau Pinang) dari rumah kenduri saudara kami di Kedah. Rasanya kenduri kahwin sepupu saya, Abg Fadhli. Kami berhenti solat di Masjid di Sungai Petani (dah lupa nama masjid tu). Selesai solat, sempat pula kami adik-beradik posing sakan di perkarangan masjid. Baba laa jurukameranya. hehe.. Opss.......sudah mula sebak, teringat rumah.. waaa!

Demi menghormati senior tersayang Kak Bieb, saya jawab juga cabaran dia utarakan. Mujur tak susah sangat nak buat ini. La La La.. Saya sertakan sekali penerangan gambar di atas.

The challenge is:
Go to your photos folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.
Go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog and description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged

Err, saya tak tahu nak berikan cabaran ni pada siapa. Sapa yang teringin nak buat, silakan laa..buat macam rumah sendiri. Tadaa!!

4 komen tak puas hati:

Bro knie said...

alamak... ade 5 folder je dalam folder gambar ni...:)

mama moden said...

salam, klu tak salah mama btulkan kenyataan gambar. gambar tu diambil di masjid zahir alor setar bkn masjid sg petani. masa tu kita otw balk kg kenduri kak fadhilah. sori yer....

ain fathihah said...

haha
lupa la Mama
hentam apa yang teringat dalam kepala saja

ok, tma kasih ingatkan

Bro knie said...

aku pelupa...

sajak spontan bro di matrik..

hehehe..