mereka yang tegar

Wednesday, February 25, 2009

jangan main dalam makmal

Hee, entah kenapa, wireless di KUO sangat teruk akhir-akhir ini.
susah nak dapat sambungan internet dari kolej..
huuu...
Akibatnya, budak nakal ni secara tiba-tiba menjadi rajin untuk bawa laptop semasa perbincangan PBL. di makmal Bio pula tu...internet agak lajuuuu di sini. ada urmphh!
hahaha (lagi gelak jahat)
Orang lain bincang PBL, saya seronok main webcam kat laptop pulaa..
hohoho, bajet comel

jangan main-main haaa!!

11 komen tak puas hati:

MuhD NoR AzyM said...

Ha..suspek dh dijumpai! =p

F.Aminurrashidd said...

gelak jahat??? ader kerrr?? muwehehehe~ (ketawa sinis)

Bro knie said...

jangan marah anak bro nanti main2 dalamkelas, sebab cikgu die pun same... sis sis....:)

ain fathihah said...

hehehe

daku tidak bersalahhh!!

Bro, jaga la anak Bro nt
klu dia jd anak murid ain nt

ain buli dia cukup2!

ngehhh3x!

handhalah ibnu kamil said...

ckg yg nakal. tak tau la mcam mana nak ngajor nanti. jgn jadi ckg tak wat kerja sudah!(hahaha. sentap. tula kuat sgt menyentap org. kata cigu kaunseling tak wat kerja)

p/s :ain!! tumpukan perhatian

Pjoyz Zul said...

Sekali tengok nampak agak comel dan cute.. dah masuk kali kedua tengok dan seterusnya, dah macam ikan emas pulak dah.. hahahahaha... moncong jek mulut itu.. hahaha

ain fathihah said...

bt moncong ikan emas tu sbb nk mengurangkn efek pipi tembam pada gambar. hehe. kn dh x nmpak tembam tuu...

Pjoyz Zul said...

Pipi yang tembam lagi comel daripada mulut ikan emas tau.. hahahaha.. sebab pipi yg tembam leh cubit.. kalo mulut muncung ikan emas leh watpe.. wat opssssssss...... takleh sebot.. hahahaha

13may said...

vavavavava :D

Luth Textile said...

adeh.. buat comel lak..

HagakureKira said...

nakalnya pics dia :P