Friday, January 30, 2009

UM Astar

mesej daripada seseorang

" haa, ain kat sana (maksudnya di UM), jaga diri tau! Jangan asyik duk senyum-senyum kt lelaki plak"
warna merah, berbuai cinta.

hehe, mana ada..sungguh saya tak senyum-senyum kat orang. Orang yang senyum kat saya dulu. Jadi, kena la membalas senyuman kan? Tak mahu dikatakan sombong.

Saya berada di UM...Asrama Pertama UM..Pertandingan Debat Astar..seronok di sini, banyak belajar perkara baru. Bak kata Kak Shida, kemenangan bukanlah matlamat utama, yang penting nilai persahabatan yang dapat dipupuk. YUP!! Tepat sekali.

Sesi mendengar taklimat ringkas daripada senior Kak Matun dan Kak Bieb..Masing-masing muka lesu dan mata kuyu..Demi perjuangan pasukan, ku gagahkan jua..
kami, pengiring-pengiring tegar...mahu sentiasa bersama....Ain Fawiz Aini.. Go Go Go!! Abu sudah geng sama Abg Din...hOhOhO!

Aini dan Fawiz memang berusaha membantu pasukan. Team UPSI (A). Kami juga tukang sorak merangkap pom-pom girls team A.....hehe...(tapak tangan pedih ni...tepuk kuat-kuat)

Semoga pasukan-pasukan UPSI sentiasa mempamerkan seni perdebatan yang mengkagumkan.

Aku? Bila lagi? Owhh, kata Hafiz, aku masih perlu belajar. Baik, Cikgu!

4 komen tak puas hati:

F.Aminurrashidd said...

waaaa.. buwok la muker aku.. hang neh kan... memang.. hahahaha~ akak YANA da upload gambar kiter la lam blog dia.. check la cepat.. hehu..

neem said...

ain datang um x habaq neem...

shahida nalini said...

hehe...ain nnt jgn rndu kat kak shahida pl bl sbb lps ni dh jrg jumpe..hehe.. (^0^)

p/s:thanks atas pertolongn yg diberikan...

Anonymous said...

hehe
memang x gtau sapa2 pun

maaf ya nim