mereka yang tegar

Friday, January 16, 2009

hatiku mengecikkk!

Fawiz Aminurrashid: salam, g ikim bila?
ain fath mrh: depa dh p kot ni, pkul 6 td (hehe, aku xjawab salam pun)
Fawiz Aminurrashid: oih.. ko x g ka?
ain fath mrh: tak

Fawiz Aminurrashid: oic.. pasal x g?
ain fath mrh: sbb xnk p
Fawiz Aminurrashid: ooo~ smalam ko marah kat aku ek?
ain fath mrh: marah? sbb apa nk marah? (buat2 tak faham)
Fawiz Aminurrashid: jelingan awak tu?
ain fath mrh: jeling? (alamak, dia ni perasan rupanya mataku yang menjeling tajam!)
ain fath mrh: hurm, hr tu..hg ckp...xsuka budak sains (terus-terang, mudah kan?)
ain fath mrh: so, i'm a science student..
ain fath mrh: ptt kn aku terasa hati
ain fath mrh: itu ja
Fawiz Aminurrashid: owhhhh~ ko budak sains yg beza..
Fawiz Aminurrashid: 4 ur info aku dlu budak sains jugak..
Fawiz Aminurrashid: aku ckp bg yang berhak kena jer.. ko bukan mcm tu..
Fawiz Aminurrashid: tp kalau ko terasa, aku minta maaf..(haa, mujur reti minta maaf, xpayah aku merajuk lama-lama)
ain fath mrh: tak la..hg ckp secara umum...'aku xsuka budak sains'
ain fath mrh: ayt yg mudah je, tp aku stdnt sains kt cni..
ain fath mrh: mg aku terasa
ain fath mrh: so, smlm mls la nk tegur hg..
ain fath mrh: kecik ht lg
Fawiz Aminurrashid: yela.. yela.. aku salah.. laen kali aku xckap da..
Fawiz Aminurrashid: nak coklat la tuuu.. (hahaha, aku dah mula senyum. yum3, coklat!)
ain fath mrh: yala..yala..aku x amik ht dah...lain X ckp tu bertapis la...dh la kutuk scra umum
ain fath mrh: ceh
Fawiz Aminurrashid: ak igt la janji aku.. aku duk KUO skunk..
Fawiz Aminurrashid: cuz tenet khar probs jerr
Fawiz Aminurrashid: so x dpat balas testi ko ari tu..
Fawiz Aminurrashid: huhuhu
ain fath mrh: bkn psl jnji sgt pn..aku xkisah sgt psl coklat tu..sbb nt mesti aku tuntut jgak...cumanya aku mmg terasa ht dgn ayt hg hr tu ja...(cewahh, buat2 taknak coklat tuuu

Huhuhu, aku ni tak la mudah sangat terkecik hati dengan kawan-kawan. Selalunya dengan member kelab debat, memang buat hati kering ja. Tapi tak tahu la kenapa malam masa ada
latihan debat tu, secara tidak sengaja terasa hati dengan Fawiz ni. Cehh!
Apa-apa pun, memang best berkawan dengan budak2 debat ni... Hafiz yang mulut laser(hatinya baik...aku memang kagum dengan gaya hafiz berdebat..dia ada karisma tersendiri, insyaAllah, aku doakan dia boleh pergi jauh dalam dunia debat), Aini yang chabi+comel (aku geram tengok pipi montel dia), Abu Handhalah yang selalunya tenang+baik dengan aku, Fawiz orang kelantan yang dah hilang loghat kelantannya + selalu cakap 'ko ni sengal la ain', Suhaimi yang suaranya jantan dan yang lain-lain lagi....senior-senior...akak2 dan abang2.....

2 komen tak puas hati:

athirah hanafiah said...

ain...........
awatnya terasa hati ni..
sungguh macam bukan ain lah......
seperti 'sesuatu' sungguh.. =P
~lalalalalalalalala~

Bro knie said...

hahahahahahaha.....