Thursday, September 23, 2010

encik keretapi

Bila sesekali mendapat penghargaan sebegini daripada pembaca Blog Ain Fathihah, memang rasa seronok..hehe.


Ini saya sertakan sekali mesej yang dihantar oleh staf KTM Berhad yang terkesan dengan entri saya mengenai jentera yang berkaitan dengan kerja beliau.

Saya tak kenal siapa ni.. nak kata pakcik keretapi, mungkin tak sesuai. Boleh kata, Abang Keretapi, mungkin?

6 komen tak puas hati:

ana said...

ada chance balik kg dpt tiket ketapi free ni...hahahaha

. said...

aku pun selalu naik komuter pergi kuala lumpur.takde dapat pun macam ni.

ain fathihah fhm said...

haha, ana, kalau ada affair dengan encik yg jaga kaunter tiket, mungkin juga boleh bodek tiket free.. hehe

ain fathihah fhm said...

sebab encik nizamsani tak comel. ngeh3

Bangauputih said...

dek ain busy yah tak pernah berkunjung lagi

Unknown said...

waaaaaaaaaauuuuuuuuu...kagum!!! :)

Entry Baru:
-Yelah,saya ni orang asing...
-Ulama Politik ?