mereka yang tegar

Wednesday, September 22, 2010

Cikgu Nazri

Facebook memang dah terbukti menghubungkan yang terpisah. Rasanya ramai dari pembaca Blog Ain Fathihah sendiri yang dah dapat mencari kenalan lama, kawan sekolah, jiran lama, bekas kekasih dan sebagainya melalui Facebook, kan?


Baru-baru ini, saya dapat berhubung kembali dengan guru-guru di sekolah rendah dulu.

Sekolah Kebangsaan Telok Bahang.


Teguran pertama yang saya kemukakan pada Cikgu Nazri ;

Hehe, seronok kan. Bila cikgu ingat pada kita. Siap letak nama saya pada anak saudaranya. Bangga nih! hins hins!

19 komen tak puas hati:

ana said...

mesti cikgu tu muda lagi masa tu...jd rebutan tu.

HEROICzero said...

dengan facebook, dapat jumpa balik kawan chat masa lower form dulu. zaman2 MIRC.

yeah! =)

Lady Dora said...

salam,
hi.. fb ni mmg baguih nooo..
buleh jumpa kwn2 lama.. hehe..

nama ank saudara cikgu guna nama u.
so sweet.. <3 it

nizamsani said...

cikgu aku kata pelajar yang diingati ada dua.yang paling pandai dan yang paling nakal.kau kategori yang mana?

Ann said...

terharu kan kalo cikgu dok igt kt kita lg...hrpnye dia igt kt kita sbb kita baiklah bukan nakal...hehe

iqbalsyarie said...

hihi...setuju..saya juga seronok jika masih ada guru-guru yang keal saya walaupun saya yang dulu dengan yg sekrang dah macam dua org yg berbeza.haha

MuhD NoR AzyM said...

Hehe. Bangga habis hang.. :p

Pencacai Alim said...

pergh giler fames nama..hakhakh

f_aRa_aINa989 said...

nnt kamu namakan anak kamu nama saya yaaa??=p

mesti gebuuuu...=p

ain fathihah said...

ana, masa tu cikgu tu memang muda lagi..yang penting, masih bujang.. haha. cikgu freshie baru posting memang panassss

ain fathihah said...

HEROICzero, kat FB memang boleh jumpa macam2...jodoh pun boleh. kan

ain fathihah said...

Lady Dora, yeah. sweet macam saya. hehe

ain fathihah said...

nizamsani, err..saya kategori...pelajar popular! (yakin)

ain fathihah said...

Ann, memang terharu. hehe. masa sekolah rendah dulu, saya dan Baba di sekolah yang sama. Baba pun mengajar situ. jadi guru2 pun memang kenal saya juga.

ain fathihah said...

iqbal, cikgu2 kita masa sekolah rendah dulu pun dah lain sangat...yg kecik dah lebar, yg comot dah cantik, yg bujang dah beranak-pinak dah pun

ain fathihah said...

azym, memang bangga habis ah! seronok weh...

ain fathihah said...

pencacai alim, nama saya femes di kalangan orang2 yg kenal saya saja kot. tak ramai sangat orang nama Ain Fathihah...(kot)

ain fathihah said...

farah aina..alamak, rasanya tak kot. aku tak pekenan sangat dengan nama farah. hehe.

ain fathihah said...

farah aina, lagipun risau nanti anak perempuan aku duk ada 'bunyik2' macam hang. kih3