mereka yang tegar

Sunday, November 08, 2009

Kekasih Halal

Aku telah lelah
Memilih memilah mencari wanita
Siapakah dirinya
Yang kan menjadi kekasih halalku

Tiba-tiba aku terpana
Ada kejutan tak terduga

Dia gadis berkerudung merah
Hatiku tergoda tergugah
Tak cuma parasnya yang indah
Dia baik dia soleha
Dia gadis berkerudung merah
Bawalah diriku padanya
Takkan habis kuberdoa jadi kekasih halalnya

Jadikan diriku halal memeluk halal mencium mu
Lekaslah jangan tunda
Untuk menjadi kekasih halalku

itu itu dia gadis berkerudung merah
Hatiku tergoda tergugah
Tak cuma parasnya yang indah
Dia baik dia soleha

haha motif sangat letak gambar sendiri

tiba-tiba sangat suka lagu ni

comel sangat

.

.

Hey kamu, mahu jadi kekasih halalku?

9 komen tak puas hati:

a kl citizen said...

assalammualaikum

sesuai sekali gambar dan lagu

sI tEDI said...

kekasih halal boleh peluk2 ni.. :)

F.Aminurrashidd said...

kalo gambar keseluruhan hang, cam dak kecik.. kalo gamba camnie, dah mcm matured dah hang na.. ahahaha

ain fathihah said...

cikgu KL, suka2 perasan sy gadis dlm lagu. hehe

si tedi, kekasih halal mg ditunggu. haha.

fawez! aku budak kecik yg matured, okay

jAuh hAti said...

ain,promote diri

mua ha ha

Insan Marhaen said...

yelah tu.. masuk bakul angkat dengan lif...

Anonymous said...

CHOME,CHOMEL,,,MUAHHHHHHHHHH


MIYOKO-ANNA

ismiaisha said...

haha~

ain mmg suka pomot dri dalam blog dia..
xpa,ni blog ang..
kn?kn??
hehehe~
:D

ain fathihah said...

haha..
kutuk la apa nak kutuk..

ter-insaf seketika.