mereka yang tegar

Monday, March 30, 2009

rindu keluarga debat

huhuhu...aku rasa agak resah...disebabkan agak sibuk dengan hal seBio, masa membataskan aku meluangkan masa dengan keluarga debat.

Aku rindukan mereka semua. Aku rindu akak-akak debat dan abang-abang debat aku.

rindu!

terasa aku punya adik-beradik yang ramai dengan keluarga debat ni.

terima kasih semua.

semalam terserempak dengan abg din dan abg kaza di kedai makan. sempat aku duduk berbual dengan mereka berdua. terasa terubat rindu pada keluarga debat bila mendengar celoteh abg kaza. terasa terubat rindu pada keluarga debat bila melihat senyuman bergula abg din. malam semasa latihan kebakaran KUO, rinduku juga terubat bila melihat kak sheera. Ahhh, bila lama tidak meluangkan masa dengan keluarga debat, terasa aku memang sangat menyayangi kalian. 

2 komen tak puas hati:

Pjoyz Zul said...

Abang pun rindu ain juga.. hehe

handhalah ibnu kamil said...

weh ain....

sentimental seh..
hehe.

ti abg pijoy tu nek gatal la tu.
mula nak mengorat.hehe.

kang si dia baca.
meletop macam hiroshima.