mereka yang tegar

Tuesday, March 03, 2009

hormon kak sheera

Melepasi jam dua belas tengah malam semalam, saya teringat hari lahir kak senior debat saya, kak sheera. Apalah salahnya kalau saya menghantar SMS tanda ingatan kan. Kebetulan tidak berjumpa dia malam itu. SMS saya,

"dalam kita melangkah terkadang diuji dengan ujian yang terasa berat sehingga kita terduduk dan menangis. peritnya terasa tapi ketahuilah dan renungilah kembali ke dalam diri kerana mungkin air mata itu tika itu hadir kerana DIA mahu kita menjahit kembali sejadah IMAN yang kian terkoyak lantaran ada langkah-langkah yang tersasar dari keikhlasan. SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN KE-22, MOGA DIPERMUDAHKAN JALAN OLEHNYA."

tak sampai lima minit, SMS balasan menyusul..berbunyi,

"TQ, jangan lupa doakan aku cepat kawen tau..huhu"

erkkk? saya cuma tersenyum sendiri. Isk...isk...isk...gatal jugak rupanya akak debat aku ni..hehe

5 komen tak puas hati:

Luth Textile said...

bagus2...

Anonymous said...

huhuhuh...
terharu dgn sms ain ituuu..
dan terpana dengan balasan sms dr k.shira ituu..

Pjoyz Zul said...

macam tiru gaya entri abg jek... haa.. cpat bayar royalti.. hahahahaha

Kulat said...

salam.. camne preparation 4 integriti??? ko peserta k kali ni?? mizan debater utm.. saje je tukar blog.. nak tukar taste..

syahirah idris said...

oittt!!!!!!!!!!!!
ko tulis sal aku erk kat blog ko..
hahahahahha..
aku salah org tau masa tue..huhuhu..malu beb..aku ingat ain umah aku..dia slalu cter sal kawen..huhuhu..