Monday, October 17, 2011

anwar hadi dah jadi adik ain fathihah. sah.

Saya tengah terharu ni. aww. haha. rupanya ada rakan seBio yang tertunggu-tunggu entri terbaru dari saya. katanya, lama sangat dah saya tak update blog. hari-hari dia buka blog ain fathihah tapi tiada cerita terkini. sobs, rasa macam ada peminat pulak. keh keh keh.

baru-baru ini, saya ada berbual dengan Sir Azman, guru bahasa inggeris di sekolah saya berpraktikum, merangkap bapaknya AnwarHadi.

Saya minta sedikit nasihat daripada Sir Azman, dan dia menerangkan teori DABDA pada saya. pertama kali saya tahu pasal teori tu. (saya akan jelaskan lebih lanjut berkenaan teori itu dalam entri seterusnya)

Sejak saya habis praktikal ni, ada juga beberapa kali sempat chat dengan Sir Azman di facebook. Banyak kali juga dia panggil saya 'princess'. muahaha. seronok pulak dipanggil macam tu.


tengok la cikgu english ni. bila saya cakap saya maukan anaknya, si anwar hadi, iya tidak. tidak pun tidak. tup-tup hari tu dia cakap saya tak boleh kawen dengan anwar hadi sebab kami adik-beradik. cis, ini merupanya satu penolakan secara halus. takpa, Sir. takpa. kempunan la saya nak jadi menantu. sedih ni, sedih tau.

jaga hati la katakan.

4 komen tak puas hati:

Ruby said...

penolakan secara halus.haha.

Cik Ros said...

adik beradik tak boleh kawen ye...sumbang mahram..

UniMeOw said...

adehhh ada hati nak ngorat adik sdri...
pe la kak ain nie!!haha...

(yes,,aku ada peluang!)

Mas said...

haha..wah, teknik baru utk reject org..