mereka yang tegar

Friday, October 16, 2009

itik pulang petang, punggung terkedek-kedek

dalam becok mulut saya berceloteh,
kadang-kadang memang ada perkara yang tak terungkap.

........

(diam tanpa kata)

..

ada orang rindu saya, katanya.

"aku rindu kamu juga",

cuma dalam hati.

.

.

ada orang sayang saya, katanya.

"mari kita sama-sama belajar apa itu sayang",

cuma dalam hati.

.

.

haipp!

sudahlah ain.

jangan layan jiwa-jiwang banyak-banyak.

iyalah.

.

.

.

*senyum*

*senyum kelat*

*senyum sinis*

*senyum senget*

.

.

ok,

saja letak gambar banyak-banyak.

untuk yang rindu saya.

maka tatap lah skrin laptop kamu sampai tembus mata pun tak apa.

hehe










14 komen tak puas hati:

MuhD NoR AzyM said...

Bolehkah aku merindui dirimu? Opsss..haha=p

Luth Textile said...

apasal nampak macam budak kecik ja ni?

ain fathihah said...

azym, boleh2. kalau si dia kamu takkan melenting.

haha

ain fathihah said...

Luth ni kan..
huhuhu..
dah besar laaa..

F.Aminurrashidd said...

Latihan debat jangan luper turun.. lamer x dengar ko melahar.. hahahahah KHAR KUO.. Selasa n Khamis... Malam

Rashid said...

slam ain

terima kasih kerna menceriakan saya malam ni. Suka dan senyum melihat kepelbagaian gaya & mimik muka. hehe

sI tEDI said...

alahai... tomeinye kamu..

salam.. TQ singgah!

sepohonkayu said...

ntah pepe ntah...

p/s: promote diri ke? hehe~

Anonymous said...

alahai...kiut miut nya ain...
suke sgt tgk muka ain ni...geram nak cubit2 pipi tu...tak per la nak promote diri sendiri pun...tuannya mmg lawa pun...ha.ha.ha...

miyoko-anna

jAuh hAti said...

erghh..
pelik2 tol la
ain xdak keja..haha

kk said...

Posing yg menarik nih.. boleh jadi model tudung.:)

Anonymous said...

ain, aku rasa ko ni mmg perasan. kalau lawa pun tak payah lah nakmenunjukk ko tu lawa...ada lagi yg lagi lawadari ko tu...meluat.......

ain fathihah said...

haha TQ cik anon

rasanya dalam setiap entri aku dah cakap, yg aku ni memang perasan kiut miut dan lawa segala,

ko xyah nak rasa2 dah..

meluat? hehe takyah la masuk tengok blog aku okayy..

shuh shuhhh,
pi main jauh2..

Anakkhas said...

assalammualaikom...

loqlaq jugak...