mereka yang tegar

Friday, October 09, 2009

gambar skandal

motif gambar ini?
saja-saja letak.
gambar yang dah lama terperuk dalam 'draf' blog ini.
kesian kamu ya,
terabai,
dan kurang kasih sayang.
.
.
maka, saya yang punya kuasa veto terhadap blog saya dengan penuh ta'zim dan bangganya,
mem'publish'kn gambar ini.
.
.
gambar penuh kenangan.
dan kontroversi.
.
.
ehh? apa yg kontroversi?
ok ja gambar ini.
iskk..iskk..iskk!
.
.
.
Ain! cepat godek-godek balik folder gambar lama.
eh eh? super impose?
hee, takdak lah.
ain, jangan bagi alasan.
.
.
.
hermm bila tengok gambar ni,
rasa rindu pulak.
bukan rindu fawez!
rindulah.
rindu itu.
rindu masa lalu.
rindu nak ikut pasukan debat UPSI pi berdebat lagi.
.
.
.
gambar ni di'snap' oleh Hafiz.
curi-curi,
maka saya boleh potong tangan (ke nak potong kamera) dia sebab curi-curi ambil gambar saya sedang berskandal dengan fawez.
.
.
.
haipp! bukan skandal lah.
kebetulan sedang menunggu makanan yang dipesan di RnR Rawang.
gambar ini diambil semasa saya dan keluarga debat yang lain baru balik dari debat ASTAR di UM, semester lepas.
lihat, muka saya terkejut bila baru perasan Hafiz sedang membidik kamera ke arah saya dan fawez. berdua!
masa tu dalam hati,
ahh, habis lah isu skandal telah terbukti dengan gambar berdua begini.
hehehe.
.
.
RINDU!
insyaAllah hujung tahun ini kalau ada rezeki,
akan berkampung di UM, Debat Diraja 2009.
.
.
rindu nak berjaga sampai awal pagi,
cari bahan-bahan debat
(ayat seorang pengiring tegar)
zzzzz

4 komen tak puas hati:

a kl citizen said...

assalammualaikum

potong tangan....

F.Aminurrashidd said...

Mak aii, aku da warning xyah publish gambor tuh.. burok muker haku.. Hang ni kan...

pengiring tegar? best2x.. aku sukerrr.. hahahahhaha~

jai@jezz said...

ooww... sapa boy tu... skandel yerk.. =)

MaMa MoDeN said...

salam,
skandal?
uh.. jenuh ler nak mjawabnya nanti!