mereka yang tegar

Friday, February 01, 2013

ada roommate lelaki tak bermaksud dia gatai.

tapi mereka cuma dah ada suami! (perkataan 'cuma' sengaja digunakan di sini untuk menyedapkan hati sendiri). haha.

tahniah aini dan farhan (15 Disember 2012)

tahniah haziela dan kushairi (12 Disember 2012)

tahniah hasinah dan akmal (1 Disember 2012)

juga pada mira muin dan razak (19 Januari 2013)
saya tiada dalam gambar sebab saya tuan punya kamera. lepas ni dah malas nak bawa kamera dah.


nota tumit : teringat cikgu azah pernah cakap (sekitar dua tahun lepas) kat saya soal kahwin.

"kamu tengok kawan-kawan kawen, kamu pun jangan galak nak kawen muda jugak. orang luar nampak yang indah-indah ja. pasangan tu sendiri yang rasa susah payah dan cabaran perkahwinan"

1 komen tak puas hati:

Kuazue Mohd said...

as salam dik...tak lama agi pun... kikikiki..pas ni kompom hang tak bawa kamera..tapi pulun plak.org lain duk tangkap gambaq hang..nasa tu cik tau la lenguh ka dak pulun senyum..kikikiki...semiga berbahagia noo..