Monday, April 05, 2010

Selamat Pendek Umur!

Kalau saya ditentukanNYA bernyawa hingga usia 45tahun, maka tinggal 25tahun untuk saya. Kalau saya ditentukan bernafas hingga usia masih pucuk, 23tahun, maka tinggal 3tahun untuk saya di dunia. Dalam masa duk rai ulangtahun kelahiran, saya sentiasa ingatkan diri yang saya semakin dekat dengan mati.

 

Terima kasih pada semua yang meninggalkan ucap selamat di Mukabuku. Terima kasih pada yang menghantar SMS mengucap selamat pada saya. Juga pada yang menjabat tangan saya, terima kasih banyak-banyak sebab masih ingatkan saya tentang usia kematian yang makin hampir.

 

3 April tahun ini, saya agak sibuk seharian, sebagai AJK Pelaksana Simposium Biologi Prasiswazah. Habis simposium hari pertama, Dr.Haniza dan Dr.Husni bawa saya keluar makan, belanja birthday girl, kata mereka. Alhamdulillah. Rezeki murah. Moga Allah memudahkan rezeki kalian berdua. Erti memberi pada yang menerima.

 

Maaf juga pada Kak Eni (Noraini Ahmad) kesayangan, yang sejak 2 April asyik mesej saya. Tanya itu, tanya ini. Dan maaf juga malam 3 April tu saya dah sangat penat. Terus tidur lepas balik rumah. Tak dapat nak keluar jumpa kakak.

 

4 April, tamat simposium pada sebelah petang. Maka malamnya saya tiada apa-apa program. Terus terfikir perkara pertama yang saya nak buat adalah jumpa Aini. Rasa bersalah sebab dah dua hari tertangguh. Fikir saya, Aini tu seorang yang sibuk, kalau takda hal penting takkan saja-saja dia nak jumpa saya.

 

Malam 4 April, famili debat buat surprise birthday party untuk saya. Takmau cerita detail, malu. Hehe. Sayang kalian. Terima kasih sebab tak pecahkan rekod saya yang tak pernah miss kek birthday sejak darjah 5.

kek yang sedap. sapa sponsor ni?

yeaaa! saya tetap dapat kek hari lahir masa usia 20tahun. mungkin tanda masih tak matang. haha.

ada cerita minyak angin botal hijau tu.

Kak Faz, bukti saya sayang kamu!

konco-konco Aini dan Fawez.

Saya dengan Fawez. Pengarah program malam 4 April. betul ke...

Lokasi : Rumah Piagam 21

8 komen tak puas hati:

MaMa MoDeN said...

salam..
tahniah lagi sekali pd kprihatinan kelab keluarga debat ni...

to fawez : hah.. pengarah program surprise tu je tau!... hehehehe

ninim said...

fawez bukan pengarah pogram..tapi seorang yang telah menceriakan malam tu..

okeslah

saya naak cerita detail tentang malam tu~~

F.Aminurrashidd said...

To Mama Moden: xda laaa.. bukan saya pengarah program.. ini keje Aini, Amir ngan Nora.. saye ikot jaa.. hahaha

Ain: Selamat hari tua.. ko dah masuk angka puluhan.. sal Hang bwk minyak angin tuh memang lawak siyes.. seb baek Kak Faz xder pengasan betol2x.. hahaha:)

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

nak jgak... :)

Rashid said...

Selamat hari jadi ain.. moga segalanya akan berikan ain kegembiraan..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jangan tingalkan daku

Ibu Ammar said...

epy belated bezday! muda lg kamoo.

nadianarzaray said...

hahahhaha...rumah piagam 21...