mereka yang tegar

Tuesday, February 09, 2010

2 messages received

1 message receive

Asyraf

09/02/2010

10:16 am

Salam, sila berjumpa dgn Dr.Haniza pd pukul 3 petang ini di BC

*BC=Bangunan Canselori

 

1message receive

Stanley

09/02/2010

12:04 pm

Cuma nak ingatkan, nanti pukul 3 ptg ada meeting dgn Dr.Haniza di bilik Dr. Harap dapat ingat, TQ.

 

Iyaa, sudah sangat ingat ni.. terima kasih kumbang berdua dari kelas ku yang sangat prihatin ini.

6 komen tak puas hati:

handhalah ibnu kamil said...

kesimpulan = ain pelupa. hehehe.

athirah hanafiah said...

haihh ain, perangai xberubah.. hehe

ninim said...

ain
hahaha
bagusnya
ada orang tolong ingatkan pulok

ain fathihah said...

abu, bkn pelupa..cuma perlu diingatkn selalu ja.

tira, aku dh xdak my reminder yg paling cekap berfungsi dah...huhuhu =') sadis

kak eni, org tu tlg ingtkn mybe sbb dia dah bajet aku nt lupa..

mas said...

kalau smpai stanley anta msg ingatkan 2, mmg terang lg nyata la yg ain ni pelupa..hak3

a kl citizen said...

assalammualaikum ain

bagus juga ada PA yang tolong ingatkan appointement kan