mereka yang tegar

Monday, August 24, 2009

projek ramadhan

salam'alaik.. lama rasanya saya tidak meninggalkan sesuatu di sini, di ruang maya kesayangan saya. Agak ramai yang bertanya 'ain, kenapa lama tak update blog?', 'ain, lama tak blogging ye?', dan yang agak celupar, 'ain, ko hidup lagi ke tak, kenapa blog sunyi sepi'.. huhu, kepada yang bertanya, terima kasih saya ucapkan. masih ada yang prihatin pasal saya. masih ada yang merindui (rindu ke) celoteh saya. masih ada yang menanti cerita-cerita saya...

Suka+duka-->cita dimaklumkan, saya agak kesibukan (entah sibuk apa pun tak tau lah) kebelakangan ini. Ditambah lagi bonusnya, internet di rumah agak bermasalah. mula-mula dulu, bila internet tak dapat je, saya akan merungut-rungut.. 'weh mira...internet tak dapat. ahh, gersang aku bila internet tak ada'.. wee...hihihi..ayat hiperbola yang tak patut dicontohi.

**************************

**************************

**************************

Masih belum terlambat, salam ramadhan kareem buat semua. Alhamdulillah, 3 hari berpuasa berjalan lancar. Agak terasa kedatangan ramadhan kali ini, sebab saya dan kawan2 seBIO ada projek baekkk punya! projek yang sudah diangan-angankan semester lepas, akhirnya dapat dijalankan dengan jayanya (sila baca : bermula dengan mengensot dan merangkak2) pada ramadhan ini.

Projek yang agak menguji kesabaran dan persahabatan. doakan saya dan kawan-kawan berjaya mendapat ijazah pengalaman yang tidak ternilai. (n_n)

'weh, apa projek? kecoh lebih'

'yela, nak cerita la ni. reti sabaq tak?'

err...entri akan datang ye? yadaa..yadaa!

wassalam

7 komen tak puas hati:

azlanlin said...

Salam...juadah utk berbuka beli di mana KUO atau di hadapan masjid Tjg Malim? Hehhehe

ain fathihah said...

beli di bazar kuo je
mudah
dekat dgn rumah..

tahun lepas pun cuma dua kali pergi jenguk2 bazar ramadhan di dpn masjid tu

Ukhti فاره علينا said...

ceh...wat gempak ye ain!

MaMa MoDeN said...

salam
wah! projek apa ni?
mniaga bazar ramadhan ker?
apapun.. selamat bjaya buat tata & kwan2

a kl citizen said...

assalammualaikum

projek buat bunga telor ke?

Tabika Perpaduan Telok Bahang said...

Salam,Ain....
Projek apa tu....Juta-juta??
"aku pun nak kaya juga"
he....he....he...

jAuh hAti said...

ain duk wat suspennnn