Thursday, March 22, 2007

...:::hari pertama menulis blog:::...

salam sayang buat semua,
hari ni, secara tiba2 tergerak hati nk wujudkan blog aku.
tanggal 22mac2007(mcm la bersejarah sgt)...
dlm keadaaan tergesa2 dan tak sedia, aku terus taip eBlooger dan klik kat start ur own blog....
harap blog ni boleh jd tempat aku menukilan@meluahkan sesuatu...

rasanya, tak semua post kat sini nt, betul2 nukilan aku...klu ada artikel2 best, aku post kat sini je la..

k, nurul ain...selamat melayan dunia blog anda..

p/s : aku boleh buat blog kat friendster ja, tp segan la...senang sgt org lain nk tgk blog aku...eBlogger ni tak semua org tau...hehehe...

1 komen tak puas hati:

Unknown said...

assalammualaikom...

nampaknya takde orang komen untuk pos pertama nie... oleh kerana itu saya lah yang pertama hu.hu walaupun terlewat 2 tahun...

anakkhas teringat hari pertama menulis blog dulu. Masa tu baru menimang cahayamata yang ke dua.

mula nak buat website ajer tapi bila dah ada website baru sedar dunia blog lebih menarik dan lebih interaktif...

Mulanya tak faham blog nie. ada yang cerita pasai makan, pasai anak, pasai kucing ,pokok, dan macam2.

niat saya menulis pula hanya untuk memberi pemahaman pada masyarakat tentang pendidikan khas. Ramai yang tak tahu tentang pendidikan khas nie dan banyak juga yang salah faham.

Semoga objektif blog saya dan blog awak mencapai matlamatnya.
semoga menjadi guru sains yang baik nanti yer.....

Ps. Ajaq saya nanti boleh? banyak lagi yang tak faham....