Thursday, March 22, 2007

...:::nEw usEr:::...

erm...masih baru dlm dunia blog...
masih mencari cara terbaik dan selesa buatku meluahkan apa yg terbuku di dada dlm bentuk tulisan.rumit juga ya.

testing 1,2,3...
cubaan 1,2,3...heeeee(jakun)

di mlm yg sepi ni(hujan, fuh..sejuk), aku terfikir, betapa hati ini merindui
rindu pada siapa ya?
pada dia?
pada mereka?
aku jua tak pasti...

baru saja dapat result spm, alhmdlh...boleh la...mungkin usaha aku takat itu sj.
6A, 6B...heh(adil&saksama konon)

tinggal di rumah melayan perasaan[melayan adik2 sama]

alangkah bestnyer masa zaman skola dlu(arghhh,rindunya)
-tak fikir apa2 sgt..cuma pasal belajar& SPM(ye ke?)
-stadi reramai, terutama dgn rakan2 stadi group aku {amal, che pah, nad, faiezah}miss my frens...
-selesaikan latihan2 addmath, fizik, kimia, biologi (aku simpan lg semua buku2 latihan aku dulu)
-tggu bas(dahla takda bus stand, kena berdiri, lenguh gila kaki!)..then jalan kat laluan sunyi masa matahari tegak atas kepala..fuh...jihad aku tuh...jihad cari ilmu
masa sek, tiap2 hr pk..alangkah seronok bila dah habis spm nt..rest sepuas2nya..heh, yg dimimpi tak seindah realiti!BETAPA AKU KEBOSANAN kini...

mcm nk masuk balik sek [form6, sanggup ke aku?]
skrg, tggu je la panggilan mana2 kampus yg sudi terima aku...

p/s : bila baca post ni, nyata tak tersusun apa yg nak aku sampaikan...maaf ya(ala, aku sorg je tau aku buat blog, bkn org lain baca pun)

k, nk tgk tv3...kyle XY

salam'alaik

1 komen tak puas hati:

Fawiz Bakri said...

keh3x, budak2x sangatt.. macam hanyut pun ade. haih. XD