mereka yang tegar

Monday, September 22, 2014

dah terasa tua untuk menulis cerita di sini lagi

saya tak pasti kerana perasan telah berusia atau apa, mungkin kerana sudah memasuki alam kerjaya, atau alam rumahtangga, atau barangkali terasa berada di zon selesa...saya rasa tidak betah lagi mau menulis cerita peribadi di sini.

banyak perkara dah berlaku pada saya. turun naik cerita. cuma sekarang cerita-cerita peribadi itu biarlah saya simpan sendiri saja. begitu fikiran saya sepanjang masa tidak berkisah di sini. bukanlah disimpan sebagai rahsia, cuma sekarang sudah punya teman seranjang huahaha sekamar berkongsi cerita, ceria lara duka suka cinta.

apa lagi mau dikisahkan pada media sosial dan teman maya bila sudah punya teman sudi setia paksarela menadah telinga mendengar setiap celoteh saya. haha mana lagi mau lari, sudah terikat janji begini.

cuma petang ini, terasa rindu dan gatal jari saya mau menaip sesuatu, di sini di blog Ain Fathihah. telah lama saya tinggalkan sepi.

lama berfikir, tapi tak ada satu cerita pun yang mampu saya tuliskan di sini. kekok barangkali.

jadi saya tinggalkan saja blog ini dengan gambar kami. tanda saya masih ingatkan pasword blog ini.


nota tumit : dulu teringin nak ikut trend juga, pre wedding photoshoot kononnya. tak apa, kita buat post wedding photoshoot. aummm!

salam sayang.

bye.


4 komen tak puas hati:

Nik Nur Nadiah said...

Uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

insan marhaen said...

salam.

IM masih tidak terasa tua untuk terus menulis...

AyuTimah said...

Aku pun rase macam tu..xtau nak tulis ape dah

Anonymous said...

sweet couple.....may Allah blees u..