Tuesday, August 04, 2015

kemaskini

berhabuk. menulis blog mungkin sudah tidak 'in' lagi sekarang. atau saya yang sudah bosan dengan alam maya. masih di facebook sesekali muncul. itu lah sahaja. buka emel pun atas urusan kerja.

cepat masa berlalu. ini saya terasa mahu menulis kemaskini perkembangan terkini saya. entah siapa yang akan baca. haha.

1. alhamdulillah sudah ada roommate lelaki, booked 20 Disember 2013. majlis nikah kecil-kecil saja. masih terasa manisnya. haha.

2. tak sempat nak pejam celik lama-lama, 11 Januari 2015 muncul orang ketiga antara kami. tak sangka saya akan sayang lelaki lain lagi dalam hidup ini. terima kasih Muhammad bin Fadzil Hilmi.

3. jadi saya masih berfikir, adakah selepas ini blog Ain fathihah akan jadi tempat saya berkongsi perjalanan hidup bersama suami dan Muhammad?

4. pelik juga rasanya. dari blog gedik anak remaja, akan menjadikah jika saya tukarkan kepada blog ibu-ibu seMalaya?

2 komen tak puas hati:

Zubaidah said...

tahniah sis for having a great family. Hope you can be great wife and mother. Just write anything that you wanna share, x kisah la jadi ibu malaya pun. :)

Unknown said...

Berkongsi ilmu, Tips kehidupan X salah. Teruskan sis

www.mama2faizmayra.com