Tuesday, August 19, 2008

..: tirain :..

Sepanjang saya meninggalkan kolej matrikulasi dan menyambung perjalanan hidup di UPSI, satu2nya perkara yg paling saya rindukan sepanjang tempoh saya berada di matrikulasi adalah seorang sahabat yang amat2 saya sayangi.. Seseorang yg mampu membuat saya menangis dan ketawa dlm masa yg sama..seseorang yg mampu utk saya memberi dan menerima sesuatu daripadanya seikhlas hati saya..kami saling meminjamkan bahu masing2 utk berkongsi tangis dan cerita suka duka kami..sungguh, saya amat2 berasa kehilangannya..banyak kebiasaan2 yg sering kami lakukan bersama, sudah tinggal kenangan..harap saya dpt mengulanginya lagi..tak sangka, tempoh 1tahun di matrikulasi banyak mengubah pandangan dan cara berfikir saya...
heh, apa la yg duk merepek ni..
cuma, kepada NUR ATHIRAH BT MOHD HANAFIAH... AKU RINDU SGT2 KT HANG!!

let's never let go of our friendship
by; betsy gurganus

I don't ever want us to let go of each other.

Maybe our paths will go in separate directions,

but that won't change the bond we share and what's in our hearts.

No matter where I am or what I am doing,

when you come to mind a smile comes to my face

and a warmth settles in my heart.

The day you and I met will always be cherished.
We've grown together, done a lot together,

and no matter what,

we always let each other know that we do love and care about each other.

You are more than just a friend to me!

I often struggle to say how I feel,

but I hope we never let go of what we share,

because whether it's across the miles or just a short distance,

you are and will always be a part of my life and me.
menangislah di bahuku
buat aku tersenyum

0 komen tak puas hati: