mereka yang tegar

Tuesday, July 29, 2008

i'm homesick..huhu

Salam Sayang..
Salam Kasih..
Salam Rindu dan
Salam Peluk Cium buat adik2ku
---> Angah
--> Kak Uda
---> Kak Teh
--> Kak Chik
---> Kakak &
--> adik Nin
bagaimana kalian agaknya? huhu, tak puas melepas rindu setakat di telefon..
Waa! i'm homesick!!
Rindunya Rumah...Rindunya Penang...Rindunya Almashoor..Rindunya KMPP...
terasa saya seperti baru merangkak2 mencari hala tuju di Pekan Tanjung Malim, Perak ini.
Segala2nya baru..
dunia yang baru, kawan2 baru, persekitaran yang baru,
terpaksa menukar cara berfikir kepada yang baru..
herm..
perjalanan yang panjang (insyaAllah) di UPSI ini..


buat adinda2 ku..
Mohd Afnan Fathurrahman ; Selamat menghadapi SPM hujung tahun ini dgn jayanya
Nurul Amirah Fatin ; Tata doakan kecemerlanganmu dlm PMR. Belajar lek lok ye, jgn nakal2 & gatai2..huhu..control hormon.haha
dan
Nurul Adeebah Farzana ; UPSR tinggal berapa hari je lagi.. jangan mimpi2 dah.. dengar cakap mama & baba.. Tata nak kamu cabar setiap keputusan peperiksaan nanti! hehh..

dari kejauhan (xla jauh sgt pn), saya dapat merasakan betapa berdebarnya Baba & Mama memikirkan 3orang buah hati mereka yang akan menghadapi peperiksaan pada 2008 ini.

Setiap kali saya menghadapi apa jua peperiksaan sebelum ini, pasti kerisauan terpancar jelas di wajah kedua ibubapa saya. debar mereka melebihi anak2 kadangkala..hehe

Alhamdulillah, berkat doa dan usaha Baba dan Mama mendidik saya, akhirnya saya dapat menjejakkan kaki di sini.

Sekurang2nya saya dapat menyenangkan (agaknya) hati mereka..menjadi contoh pada adik2..

..::INSYAALLAH::..

anak kandung suluh budiman

2 komen tak puas hati:

Hagakure said...

Haa..makan x habis..btaburan plak nasi kat atas meja tu..isk! Sama mcm taugeh kat Rice Chicken Shop :P

.:: Wanita Mustanir ::. said...

hye ain, nice blog!!
really love ur madah2 n sumthing like that..hehehe

well, if 2008 was the year for ur baba & mama berdebar2 for their 3 children, 2009 is the year for my abah & umi berdebar2 for their children..

bezanya awak 3 org kan UPSR, PMR & SPM.. saya 4 org adik2 yg akan berentap..hehe.. UPSR (ateh), PMR (achik), SPM (alang) & STPM (uda)..hehe

doakan utk adik2 saya ye..

slmt berkenalan & berblog.. (^_^)