mereka yang tegar

Monday, December 14, 2009

aktiviti cuti


bercuti di rumah, memang takda aktiviti nak dibuat...

maka, aktiviti rutin saya (dan Kak Uda) adalah,

menyakat adik-adik sampai menangis

selagi tak menangis, tak boleh nak berhenti dari menyakat budak kecik ni..hehe

apa guna mengusik adik kalau tak menangis..

.

jangan tanya,

mangsanya dah tentu lah Kakak dan Adnin.

tapi yang kerapnya, Kakak lah.

seronok tengok dia marah...kih kih kih...

2 komen tak puas hati:

sI tEDI said...

aku x bolehlah..

kalau adik aku dah menyakat anak buah sampai menangis.. aku laj rimas.. ekkekeke

ain fathihah said...

haha, mungkin Mama rasa mcm tu kot. rimas!