Friday, May 25, 2007

aku yg tewas ! ! !

wah..wah..wah!
akhirnya aku tewas jua akhirnya..azam utk tidak menjejak kaki ke CC kmpp tggl kenangan cuma..
erm, dah dua minggu aku ada kt bumi kmpp ni.kehidupan yg amat2 meletihkan dan membuatkan aku semput.
huhuhu, ntah npa tanpa sedar aku telah masuk ke cc dan terus duduk di komputer yg kosong dan online!jari2 ni dah lama gatal nk menekan2 keyboard..huhuhu..baru je balik dr library ni...pening je kepala kt cni!
tension pun ada...letih+panas+semput...hidup sebagai pelajar kolej mg tak berapa byk masa lapang.dah la di kmpp ni, suma org duk pulun gila babeng!
hari pertama kuliah, malamnya tu library dah penuh! aisehh...bila dah semua org duk study, xkan la aku nk main2 plak kan, so kena la pulun jgak..tgk latar belakang student kt sni pun semuanya mantap2 belaka! sbp, mrsm berlambak2.tp walau di mana pun aku berada, aku cuma nk diri sniri je la..
dah jumpa dua tiga org member fs aku kt cni..auni aziz, ct nurzulaikha...al-islam ngn custodian sama kuliah ngn aku rupanya! heh...baru je petang td encik custodian tu tegur aku di pentad(pentadbiran)..malangnya aku tak kenal muka dia, cuma kenal nama fs & ym je..jgn kecik hati noh custodian..
pd insan yg byk bg aku dorongan dan sokongan utk aku, tima kasih...
ok la, bila2 masa aku ada masa, aku update lg blog aku yg makin sunyi nih..
salam sayang...

0 komen tak puas hati: