mereka yang tegar

Sunday, April 06, 2008

mEnAnti dEtik2 tErakhiR

alhmdlh..tinggal lg 2minggu di KMPP..byk kenangan dan pengalaman2 baru yg dapat dikutip di sini..
haizz...sedar tak sedar masa berlalu begitu pantas..berlari dan terus berlari..meninggalkan sesiapa saja yg leka bermimpi..(mcm aku kot)
good luck utk sahabat2 seperjuangan di sini..yg bersama2 bertatih mngejar impian masing2..
semoga berjaya bt ahli bilik B4.3.5 tercinta..Hasni, Husna, Liyana.. ain sayang sgt kt hgpa suma!
buat sidang dewan Hayat7. erm..ain akn sntiasa merindui gelagat2 hgpa yg menggamatkan suasana semasa kuliah...
terutama kpd kumpulan praktikum H7P5, syg hgpa suma!

ma'at taufiq wan najah fil imtihan!
nurul ain

Thursday, April 03, 2008

Rusa & Singa

Setiap pagi, si rusa akan bangun berlari & terus berlari..
Dia harus terus berlari kerana dia tahu alpanya dia akan mengundang bencana..
Dia akan dibaham singa jika alpa akan datangnya pagi..

Setiap pagi juga, sang singa akan bangun berlari dan terus berlari..
Dia harus terus berlari kerana dia tahu alpanya dia akan mengundang bencana..
Rusa akan lari dan singa akan meti kelaparan jika alpa akan datangnya pagi..

Sama ada kamu rusa atau singa, itu tidak penting..yg penting kamu harus terus berlari dan berlari..
Kita harus terus berlari dan mengejar impian..& mengalahkan saingan...

UNTUK MENCAPAI KEJAYAAN!!


@)---
rasa sayang hey
memanusi[a]kan manusi[a]

Wednesday, April 02, 2008

kejabnya?

ehh, dah nak habis matrik dah pun..kejabnya dua semester! huhuhu... PMC pastinya akan meninggalkan kenangan2 manis dlm hidup..

i'm going 18

i'm going 18 (n_n)

Final Exam Matriculation SemII !!!! on 14th April - 18th April